mandag 10. mars 2014

Vinn innredning til barnerommmet

Jeg starter denne uken med en fantastisk giveaway til dere!

Min herlige samarbeidspartner Amvina vil gi en innredingspakke med en wallsticker og en uro i Skip Hop's ABC-kolleksjon til en av dere. Verdien på pakken er hele 898 kroner! 


Skip Hop er et trendy og innovativt designmerke som lager pene og praktiske stellevesker, leker, ryggsekker for barn oog mye annet.

Ellen Diamant, som er en prisbelønt designer, begynte  å lage Skip Hops første produkt tidlig på 2000-tallet - den klassiske stellevesken Duo. Skip Hop har etter det blitt kjent for sine pene og praktiske stellevesker og de lager nå blant annet utrolig fine leker og ryggsekker for de minste. 

Du kan se hele kolleksjonen til Skip Hop her.

Så over til konkurransen:

For å bli med i trekningen må du gjøre følgende:
  1. Sende meg en mail (lykkeligmedliten@gmail.com) hvor du svarer på hvilken by Skip Hop kommer fra. (hint: http://www.amvina.se/skiphop/
  2. Legg igjen en kommentar under her med at du er med og at du har sendt mail. 
Begge punktene må gjøres for å bli med i trekningen :)

Konkurransen varer til 31.03. Lykke til alle sammen!

30 kommentarer:

  1. Jeg vet ikke om den forrige kommentaren min ble noe av, for ejg fikk ingen "dette må godkjennes eller er publisert "da ejg trykka publiser, så jeg legger den inn en gang til så får du evt slette denne om den andre ble noe av....
    Jeg elsker SKip Hop og vil gjerne være med i konkurransen
    Har sendt deg mail :)
    Klem fra Monika

    SvarSlett
  2. Er med og har sandt mail :) Om fire uker starter omgjøringen av kontor til babyrom, for om ti uker blir jeg til to! :)

    SvarSlett
  3. Jeg er med, har sendt mail! Kjempefin Wallsticker

    SvarSlett
  4. Jeg er med, og har sendt mail :)
    Mvh Siv (sivojento@hotmail.com)

    SvarSlett
  5. Jeg er med :) har sendt mail :)

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Jeg er med, har sendt mail :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  7. Hei!
    Har akkurat sendt svaret på mail :)

    I.H
    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  8. Har sendt mail :)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  9. Jag är gärna med och tävlar, och har skickat dig ett mejl.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Mail sendt:) Søteste uroen til basisen som snart kommer. Og supre bokstaver til storebror:) Prøver vinnerlykken!

    SvarSlett
  11. Ingunn Kne....

    Mail sendt. Koser meg med bloggen din.

    SvarSlett
  12. Ingeborg.

    Da har jeg sendt mail og krysser fingrene.

    SvarSlett
  13. Har sendt mail og er med i konkurransen :-)

    eliseb_roth@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Jeg er med, og har akkurat sendt svaret :)

    - lylifigu@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Jeg er med og har sendt mail. :)

    Vivian

    SvarSlett
  16. Jeg har mailet deg :)
    Ida lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  17. Mail er sendt :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  18. Jeg er med! :)

    oystein.wolf @ getmail.no

    SvarSlett
  19. :) Jeg har sendt epost. :)

    sebastianswolf @ getmail.no

    SvarSlett
  20. Hei!
    Jeg har sendt deg epost og krysser fingrene. :)


    kirgi2002 @hotmail.com

    SvarSlett
  21. Prøver lykken og har sendt avgårde en mail til deg :-)

    SvarSlett
  22. HEI
    spennende.
    jeg er med. har sendt mail.
    ha en riktig fin og koselig vår.
    mvh TOVE

    SvarSlett
  23. Jeg er med, har sendt deg en epost med svaret :) Krysser fingre og tær, og det gjør minien inni magen også - som ble oppdaget i dag. Tihi :)

    SvarSlett
  24. Hei:) Jeg er med og har sendt deg mail!
    Klem fra Susann

    susannsf@hotmail.no

    SvarSlett
  25. Jeg vil gjerne være med :) Har sendt mail!

    SvarSlett
  26. Deltar, og har sendt mail :)

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  27. Jeg er med, og jeg har sendt deg mail :-)

    Siri

    SvarSlett
  28. Hei hei, jeg er med og har sendt mail! :)

    SvarSlett
  29. Jeg er med og mail sendt :)

    Sara J.
    rangoahang@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Jeg er med, sendt mail :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!