onsdag 26. mars 2014

Vi elsker farger og kvalitet


Håper dere leste innlegget mitt tidligere i mars om den flotte pakken med klær barna har fått fra danske Småfolk!

Nå har vi fått brukt klærne noen uker, og vi er så fornøyde at jeg må bare få dele gleden med dere.


Prinsessa har på seg en heldrakt i en herlig kvalitet med flotte farger og nydelige blomster! Den sitter kjempegodt, og er like fin selv etter flere vask!


Her ser dere bedre det fine mønsteret og de fine fargene. Hun koser seg veldig på den fine puten med sommerfugler på som også er fra Småfolk. Perfekt pute til en liten prinsesse!


Alle klærne til Småfolk er gode på størrelsene og det liker jeg veldig godt. Det er så kjekt at man kan bruke plaggene ei god stund.


Buksen hun har på seg her, er også fra Småfolk. Også denne er i vakre farger og har en veldig fin passform.


 Her har hun gjemt seg godt i hatten min, men dere ser mønsteret på buksen bedre her :)


Søteste prinsen min har på seg en nydelig jakke, som er kjempefin både foran og bak! På ryggen har den det kjente eplet, og foran er det knapper i forskjellige farger. Prinsen syntes den er kjempefint, og syntes den er veldig god å ha på. Også gutteklærne er veldig fine på størrelsene og holder kvaliteten etter flere vask!


Småfolk har imponert oss veldig, og vi elsker de fine og fargerike plaggene. Vi setter stor pris på at plaggene har god kvalitet og go passform for de minste, og det er ikke siste gang vi har dette merket på barna våre.

Har du noen erfaring med klær fra Småfolk?



1 kommentar:

  1. Jeg digger klærne fra småfolk.
    God kvalitet, friske varende farger, myke og deilige.
    Men kan bli for mye av det gode også - hender jeg blir litt lei de voldsomme mønstrene

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!