torsdag 6. mars 2014

Nye farger på skjeene fra Bambino + giveaway



Nå har Bambino endelig lansert de nye fargene på de gode og praktiske skjeene sine!  Mateskjeene som vi forbrukere har satt farger på gjennom en konkurranse som Bambino har hatt på sine Facebooksider! Blant over 1000 bidrag i Bambino Colors by You-konkurransen 2013, ble seks fargeglade vinnerbidrag stemt frem. De kan nå kjøpes på apotek, Rema og Coop.
Jeg håper du også har prøvd disse skjeene. Begge barna mine elsker dem, og nå må vår lille prinsesse ha minst 2 av de ved matbordet når hun skal spise middag! Den nye rosa er en favoritt hos henne! Barna syntes det er lett å spise med skjeene, og de tåler utrolig masse!

Jeg har fått et slikt fint sett med skjeer fra Bambino som jeg skal gi til en av dere.

For å bli med på konkurransen, trenger du bare skrive en kommentar på dette innlegget om hva du vil lese mer av på bloggen. Husk mailadresse om du ikke har egen blogg, slik at jeg får tak i deg om du vinner!

Konkurransen varer til 17.03.14. Lykke til alle sammen!

23 kommentarer:

  1. Jeg liker bloggen din slik den er jeg :)
    Får jeg være med i trekningen alikevel? ;)

    Klem fra Monika

    SvarSlett
  2. Så fine farger! Slike skjeer er et must for å komme gjennom grøtmåltidene her i heimen.
    Det jeg liker aller best på bloggen din er tester og anbefalinger av ting. Gjerne mer av det :)

    martine@svarstad.com

    SvarSlett
  3. Veldig fin blogg. Liker å lese tester og anbefalinger.

    Mvh
    Tove Edvardsen
    tova-9(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  4. Tester og anbefalinger, liker jeg :)
    Cddfacebook@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Liker veldig godt tester og slikt eg;)
    God helg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Mer tester :) Andres erfaringer er så kjekt når man skal finne fram i produktjungelen.
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  7. DIY og tester :)

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  8. Jeg vil gjerne lese med om nylanserte produkter :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  9. Tøffe farger. Jeg liker at du har mange konkurranser på bloggen. Fortsett med det. ��

    SvarSlett
  10. så fine :) Ønsker meg flere tester av produkter. Kjempe gøy!

    sighal@live.no

    SvarSlett
  11. DIY og tester/erfaringer med produkter.

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  12. Jeg ønsker mer av tips til gutterommet!

    Hilsen Ingrid (ingrid.uh@gmail.com)

    SvarSlett
  13. Jeg elsker Bambino og skjeene deres og krysser fingrene for barna som ville blitt superglad om disse finner veien til meg!

    Klem fra Sussanah

    SvarSlett
  14. Tips til gode kjøp er alltid kjekt å lese om:) Favoritt disse skjeene! Siljeab@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Liker å lese om generelle tips og dine erfaringer av forskjellige produkter :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  16. Bloggen er veldig fin sånn som den er men det hadde vært gøy med flere DIY og tester av produkter :D
    Krysser fingrene og lykke til alle sammen! :)
    E-post: viktorianm@hotmail.com

    Klem fra Viktoria

    SvarSlett
  17. Jeg synes du har en veldig bra blogg allerede =)

    lindal248@hotmail.com
    Mvh Linda L

    SvarSlett
  18. Hverdagsinnlegg :D
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  19. Ingunn Kne.....

    Får ikke nok av de herlige ungene dine <3

    ingunnknevel(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  20. Ingeborg.

    Liker å lese om praktiske småbarnsklær og middagtips til babyer :-)

    knaevelsrud@gmail.com

    SvarSlett
  21. Tips om uteklær til barna er alltid nyttig å lese :-) Ellers er bloggen din kjempefin!

    eliseb_roth@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Fine skjeer, jeg har to slike å bruker dem til nesten alt. Nå skulle jeg ønske jeg hadde noen flere så det hadde vært fint om jeg hadde vunnet disse. Jeg synes du har en fin og allsidig blogg så det er ikke lett å komme med forslag til hva du bør skrive mer om:)

    SvarSlett
  23. Tips om fine barneklær. margrethekarijord(ætt)gmail.com

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!