torsdag 13. mars 2014

New Orleans

Jeg elsker å reise og oppleve nye steder, og da jeg var gravid med prinsen sommeren 2009 var vi på en fantastisk reise til forskjellige steder i USA. Vi opplevde mye fantastisk, og et av de vakreste stedene vi besøkte var New Orleans i Lousiana.

Siden jeg lengter til sol og sommer, mens uværet "Kyrre" herjer utenfor døra, så tenkte jeg å dele litt ferieminner fra New Orelans med dere i kveld!


Nydelig pyntet veranda i French Quarter på selveste nasjonaldagen 4. juli.



Burbon Street.



USA's eldstre trikk.


Og en litt mer moderne.


Solnedgang på Mississippi med New Orlenas skyline.

Og så ble det litt shopping her også:


He he - trenger jeg si mer ;) Bra skilt!


Og midt i French Quarter fant jeg en julebutikk! Rart å komme inn i en slik butikk med nesten 40 grader ute! Men jeg fikk handlet her også - bla. alligatorjulepynten dere ser under.


 Har du vært i New Orleans, eller har du et annet favorittreisemål i USA?

1 kommentar:

  1. Delta gärna i tävlingen på min blogg.
    Ett VALFRITT par skor från Moheda Toffeln står på spel. Reglerna är enkla, så in och tävla! :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!