onsdag 12. mars 2014

Blogganbefaling

Da var det allerede onsdag dere! Dagene flyr avsted og vi er snart midt i mars! Bare litt over 3 måneder til sommerferie!!

I dag tenkte jeg å gi dere en blogganbefaling. Min søte og flinke venninne Camilla har den flotte, inspirerende og ikke minst nyttige bloggen Sylistaz. Jeg vet ikke hvor mange gode tips jeg har fått fått fra denne herlige jenta, og jeg ønsker at alle som ikke kjenner bloggen hennes må få samme gode opplevelse og informasjon som meg med å lese bloggen hennes jevlig.


Akkurat nå har Camilla er super konkurranse hvor du kan vinne den flotte stilboken hennes eller style coach online! Den som vinner denne fantastiske premien er uttrolig heldig, og vil du bli med finner du konkurransen her.

Har du noen favorittblogg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!