tirsdag 18. februar 2014

Vinn et par Stonz

Jeg er så heldig å få dele ut 1 par Stonz (uten innlegg) sponset av Barn og Baby til en av dere flotte mennesker som leser bloggen min!

Stonz er praktiske kvalitetsprodukter til utebruk for baby og små barn. De lages i Canada, og har utviklet produkter for å holde barna varme og tørre i et vått og røft klima.
g i barnehagens uteområder. STONZ er en god investering i barnets velvære!

Hos Barn og Baby får du Stonz Booties 0-3 år, Stonz votter 0-8 og Stonz luer 0-5 å. Alle produktene er gode og varme og holder barnet ditt tørt. Du kan se hele utvalget av Stonz her.

Har du ikke tid å vente er alle produktene fra Stonz på tilbud akkurat nå hos Barn og Baby, og så er det i tillegg gratis frakt ut uke 8! 



For å bli med i trekningen, må du gjøre følgende:
Du må følge Barn og Baby på Facebook og instagram (#barnogbaby). Du kan få ekstra lodd ved å like min Facebookside (1 lodd) og dele giveawayen på blogg, facebook, twitter og instagram (1 lodd pr deling). Legg igjen en kommentar under med hvor mange lodd du tar, og eposten din om du ikke har blogg. Frist for å delta er 28.02. Masse lykke til alle sammen!

22 kommentarer:

  1. Er meldt på har likt din side, deres side og likt dem på instagram. Og har delt dette innlegget på min blogg her http://charlesbarnet.blogg.no/1392747987_vinn_en_valg_fri_pakk.html... Håper jeg vinner. Rebecca valøy segelstein 8286 nordfold steigen vil ha str 3 år i de om jeg vinner og farge svart med rød bil eller røde med ape på.

    SvarSlett
  2. Prøver med 2 lodd :)

    martine@svarstad.com

    SvarSlett
  3. Disse hadde vært kjekke å fått prøvd..Sliter en del med våte ben på småen i barnehagen (tror han bader i alle dammer). Prøver lykken og liker begge sidene deres på facebook ,følger barnogbaby på instagram og deler selvfølgelig på fb også :)

    Klem Charlotte Klepsvik og Marcus
    charlottetotland@gmail.com

    SvarSlett
  4. Hei

    Jeg elsker Stonz...vi har ett par i L her nå, men de begynner å bli litt små.....liker fbsiden til barn og baby og følger de på instagram....og liker fbsiden din...og delt på fb og twitter...så da blir det 4 lodd på meg om jeg ikke har telt helt feil :)
    Krysser fingre.
    Klem fra Monika

    SvarSlett
  5. Dette hadde vært supert for farmor-prinsen på 20 mndr ♥ Liker allerede fb-siden din og Barn og Baby,blir kanskje 2 lykkelodd på meg ?
    Ønsker str L om jeg skulle bli den heldige :-)

    tevens@online.no

    SvarSlett
  6. Hei, jeg liker barn og baby på facebook, og deg på facebook, men har ikke instagram. 2 lodd og ønsker large. Heidi@cabdata.com

    SvarSlett
  7. Tre lodd til meg:D Hørt mye bra om disse skoene. Perfekt for prinsessa mi :)

    SvarSlett
  8. Disse er perfekte for sønnen min som snart skal begynne i barnehagen, ønsker str M hvis vi vinner :-) To lodd på oss :-)

    SvarSlett
  9. åh, så fint.
    1 lodd.
    hilsen TOVE

    SvarSlett
  10. Jeg er med og deler i vei, 4 ekstralodd på meg....håper virkelig på å vinne disse :)
    Mvh. "Trine Petrine"

    SvarSlett
  11. Jeg trekker tre lodd :) Liker siden på FB og instagram, liker din facebookside, og deler på facebook :)

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  12. Elise Dyling Nordfjæren19. februar 2014 kl. 21:25

    Likt på facebook! Likt Hildem på facebook og delt giveawayen :)
    Elise Dyling Nordfjæren
    elisedylingnordfj@hotmail.no

    SvarSlett
  13. Jeg er med :D
    har ikke instagram, men liker og har delt på FB :)
    deltar med 3 lodd :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  14. 3 hærlige lodd flyr min vei:))

    Jeg har delt deres side med mine venner,
    for så mange flere fans dere fortjener :)
    Digger dere så,
    folder fingre små,
    kanskje dukker det opp flere jeg kjenner:)))


    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  15. 3 lykkelodd på meg!
    Delt på fb, liker din side på fb og deres side på fb!
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  16. jeg er med:) 3 lodd på meg!

    aguttke@hotmail.no

    SvarSlett
  17. Liker Barn og Baby på FB og på Instagram, samt din side på FB.
    Deler på bloggen min.

    Skulle bli 4 lodd det? *krysser fingrene*

    Stine

    SvarSlett
  18. Såklart jeg må være med!
    Tar 2 lodd. Liker barn og baby, og siden din.
    Ønsker modell krokodille i str L om jeg skulle være den heldige ;)
    Mvh Siv

    SvarSlett
  19. 3 lodd på meg denne gangen! Krysser fingrene for den fine premien!

    Mvh MMP

    SvarSlett
  20. Ahhh - så fin! Jeg følger dere begge og har delt på face!! 2 lodd på meg, og håper lykkeloddet er mitt! God helg søte deg!

    Klem fra Snuppa og Snuppeline

    SvarSlett
  21. Prøver meg i siste liten med 3 lodd! Liker og deler og håper på Stonz til gutten min!

    Klem fra MammatilPrinsen

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!