tirsdag 25. februar 2014

Vi digger sølefrie kopper

For noen dager siden var jeg så heldig å få en pakke i posten med den nye, sølefrie koppen Wow Cup®


Disse sølefrie koppene er utviklet her i Norge og kommer i 6 nydelige farger! Wow Cup® er beregnet på barn fra 12 måneder til 10 år. Lokket har en silikonkant som automatisk lukkes når barnet er ferdig med å drikke. Dermed unngår man søling av væske når koppen velter eller blir snudd opp ned. Drikkesystemet stimulerer også sugemotorikken til barnet på en bedre måte enn tradisjonelle drikkesystemer med drikketut.

Jeg var veldig spent på om lilleprinsessa som akkurat er blitt 1 år skulle få til å drikke av koppen - og det gjorde hun! På første forsøk! Hun storkoste seg, og smattet i vei og smilte og lo!


Også prinsen på 4 år fikk egen kopp:


Også han likte koppen veldig godt! Han sa "denne søler jo ikke uansett hva jeg gjør mamma" og han prøvde å snu og vente på den for å se at det var sant at vannet virkelig ikke kom ut av koppen! Han syntes også at fargen på koppen var veldig fin, og så ville han ha den med seg når han skulle legge seg! Og jeg kunne jo ikke si nei til det, siden den ikke søler i sengen :)


Disse koppene er perfekt for å både bruke hjemme, ute på tur og ikke minst i bilen! Vi liker veldig godt at de er utviklet her i Norge, og syntes det er topp med slike nyttige og gode oppfinnelser! Det er veldig greit å slippe søl og gris overalt. Og så er det fint at koppene har så mange fine farger! Dette er kopper som alle med barn burde ha i hus! Og en perfekt gave til barn!

Koppene får du kjøpt blant annet på XXL-sport. Koppen er ikke egnet for varme - eller kullsyreholdige drikker, men til alt annet er den helt perfekt. Om du vil lese mer om koppene kan du sjekke ut Facebooksiden .

3 kommentarer:

  1. Takk for tips om super kopp !

    Fin veke vidare frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Takk for tipset! Den skal jeg jammen mek få tak i!! Vi har en på 17 mnd som elsker å søle! Han har funnet en løsning på de fleste tutekopper. Luringen;)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!