mandag 3. februar 2014

Spesialtilbud til mine lesere

Håper alle har hatt en fin start på uken! Her på bloggen starter jeg uken med et spesialtilbud til dere!


Håper du husker innleggene mine om Nordbjørn som er et nytt merke hos Jollyroom? Hvis ikke kan du lese de her og her.


Vi er fortsatt fornøyd med dressen til prinsen, og har testet den i både høst og nå i vinter!  Og nå vil Jollyroom gi dere rabatt på 20% på Nordbjørndressene. Dressene har allerede nedsatte priser, så her kan man virkelig gjøre kupp! Bruk koden "jo11y123nord" i kassen og trykk på "bruk rabattkode". Koden gjelder 1 gang pr leser og kan ikke kombineres med andre rabattkoder. Rabattkoden er gyldig t.o.m 09. februar 2014.


Nå koster dressene fra 399 til 599, og med 20% rabatt på disse prisene, får du kjøpt en god vinterdress til en god penge! Sjekk hele utvalget av Nordbjørn hos Jollyroom her.


Ønsker alle en super kveld, og håper dere liker tilbudet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!