mandag 10. februar 2014

Nyheter fra Elodie Details

Jeg er alltid like spent hver gang det kommer nyheter fra Elodie Details. Nå har de sluppet 27 nye produkter, og det er sååååå masse fint!

Her er mine favoritter blant nyhetene:


Denne hadde vært helt perfekt i trilla til lillesøster!! Er den ikke utrolig fin? Elsker både fargen og teksten med den søte kronen!


Smokkene fra Elodie Details er utrolig gode, og de nye mønstrene er kjempestilige! Her er de 2 jeg likte best av nyhetene!


Ikke alltid like lett å holde orden på barnerommet her i huset, men med en slik kurv hadde nok ryddingen gått som en lek!

Har du sett alle de fine nyhetene inne hos Elodie Details?  Hva er din favoritt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!