tirsdag 11. februar 2014

In love with Reima

Håper du leste innlegget mitt for litt siden om de fine Reima-dressene barna våre har.


Nå har vi brukt dressene en lang periode, både i regn, snø og masse vind og vær. De har vært brukt hjemme og i barnehage, i skiløypa, i slalombakken (eldstemann) og masse turer. Og vi er fortsatt like imponerte! Dressene holder barna varme og tørre, og jeg er veldig imponert over kvaliteten på dressen til eldstemann som er veldig aktiv.


Dressen som gutten vår har på seg her er i Reimatec og heter Raymon. Akkurat nå selges denne til hele 40% rabatt, så nå kan du gjøre et skikkelig kupp både på denne og mange andre fine klær hos reima! Du finner nettbutikken deres her.


Dressen er veldg god å begeve seg i og leke i som dere ser på bildene.


Har du noen erfaringer fra Reima? Her i huset er de førstevalg både hos liten og hos stor!

2 kommentarer:

  1. Reima er virkelig i en favoritt her i huset også.
    Reimatec-dressene er i en klasse for seg, men de "vanlige" Reima-dressene har for dårlig vannsøyle for våre våte vintre.

    guttungen på 6 velger helst dress. framfor regnklær, selv om jeg mener at dressen kan bli litt varm.

    Også har jeg flere venner som har reklamert på dresser som ikke har holdt mål, og Reima har alltid ordnet opp raskt. Og kjøper man de på tilbud, eller brukt til de minste (her har eldstemann begynt å slite ut dresser) er det ikke så verst i pris heller

    SvarSlett
  2. Så flott med tips. Vi bruker ticket to heaven på lillemann og er veldig fornøyd med dressen, Kjøpe den på ekstremsalg i fjor for disse dressene er jo ikke akkurat billige.

    Du vant forresten me&i-konkurransen inne hos meg så den meg en mail med kontaktinfo :)

    Kirsti

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!