torsdag 27. februar 2014

Hvordan løse floker?

Det finnes mange slags floker i denne verden, og alt kan løses! Om man har langt, uregjerlig hår som meg, så opplever man at håret lever sitt eget liv! Rett som det er blir det floker, og disse er ikke alltid like lette å gre ut!


Jeg var veldig spent da jeg fikk en Tangle Teezer i posten. Jeg hadde lest mye bra om denne vidunder-hårbørsten på nett, og var spent på om det gikk an at den kunne virke så bra som alle sa den gjorde!

Førsteinntru\ykket var at den var veldig liten og hendig, og at den satt støtt og godt i hånden.


Etter en lang dag på jobb, hadde selvfølgelig lokkene mine floket seg som vanglig, så jeg prøvde den spent.


Den gle lett gjennom håret, og flokene ble borte før jeg rakk å blunke! Utrolig kjekk sak! Denne kommer til å bli flittig brukt her i huset fremover! Ikkebar virket den helt utrolig bra, men den er også veldig hendig. Den passer fint i håndveska, og lokket gjør at det ikke blir hår overalt!

Denne kjekke saken kan kjøpes på Rettetang.no og akkurat nå er den på tilbud, så løp og kjøp!

4 kommentarer:

  1. Vi har den där i flera varianter & den är ju kanon!! Bra köp & speciellt till barn som tycker all hårborstning är pyton ont ;)

    //Sessan

    SvarSlett
  2. Vi har tre av disse, helt geniale :)

    SvarSlett
  3. Den smarte "dingsen" der har redda håret til dattera mi fra saksa mange mange ganger...den er helt fabelaktig :)

    SvarSlett
  4. Jeg elsker den der. Vant den i en konkurranse for en stund siden, og det er desidert den beste hårbørsten jeg noensinne har brukt. Ingriden vår har ganske så umedgjørlig hår, så denne er Alfa&Omega her i huset. Tror neppe jeg hadde fått lov til å gre håret hennes uten!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!