onsdag 5. februar 2014

Helgeminner

I helga hadde vi nydelige dager på hytta! Det var et herlig vår-vær, ikke noe snå, fantastiske farger på himmelen og hele 7 varmegrader på søndag! Veldig uvanlig her oppe i nord.

Så i kveld ville jeg dele noen stemningsbilder fra helga med dere:





Jeg og prinsen hadde en fin tur, til slutt endte vi opp i fjæra hvor vi fant masse spennende! Fjæretur er alltid morsomt sammen med barna. Og litt artig for mammaen også, som fant fine steiner og skjell som jeg har brukt på lysfatene mine på hytta. De skal dere få se en annen dag :)

Alle bildene er tatt med min iPhone, og de er ikke behandlet med noe bildebehandlingsprogram! Er overrasket over hvor godt kameraet er på telefonen!

Vil du se flere av mine reise og naturbilder, kan du følge meg på instragram hvor jeg er #lykkeligmedliten

Ønsker alle en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!