fredag 3. januar 2014

Vinner av Duplogiveaway


Tusen, tusen takk til alle som var med på Duplogiveawayen min! Det var kjempekoselig å lese alle Legohistoriene deres, og jeg skulle virkelig ønske jeg hadde en premie til alle sammen! Men jeg har bare en eske, og den heldige vinneren denne gangen la igjen denne kommentaren på formiddagen på selveste nyttårsaften:

3 lodd til meg :)

Det morsomste jeg bygger med Duplo er egentlig ganske enkelt: Jeg og prinsessa storkoser oss når vi bygger tårn og prøver å komme så høyt som mulig før alt raser. Jeg følger deg både her og på Facebook :)

kathrinnystad@hotmail.com

Gratulerer så masse! Mailer deg slik at du får premien din! Så håper jeg at du og prinsessa får kost dere masse med Jake og Sjørøverpiratene lego!  Tusen takk til sponsoren av konkurransen også!

Ønsker alle sammen en super helg!


1 kommentar:

  1. Tusen takk for den flotte premien!! Vi har kost oss masse med den i dag. Den er veldig populær!

    Hilsen Kathrin

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!