torsdag 30. januar 2014

Vakre vinterdager

Jeg elsker de vakre januardagene og det flotte lyset vi har her nord nå som sola er kommet tilbake! Hver dag er det nye og vakre fargespill på himmelen, og i dag vil jeg dele bildene jeg har tatt siste uken med dere. Alle bildene er tatt med iPhone, så det er ikke like god kvalitet på alle, men håper dere likevel får et inntrykk av hvor vakkert det er:









Det siste bildet her tok jeg da jeg leverte prinsen i barnehagen i går! Ikke vanskelig å få en god start på dagen når man får oppleve naturen slik!

Liker du bildene mine kan du følge meg på instagram som #lykkeligmedliten

Ønsker alle en vakker kveld!

3 kommentarer:

  1. Nyyyyydelige bilder :). Det er et fantastisk lys vi har denne tiden. Fra det rosa/rød/lilla over fjellene på tur til jobb og det gul/grønn/blå på tur hjem. Det er nå jeg ønsker jeg kunne male...

    God helg!

    Klem fra Monica i Tromsø

    SvarSlett
  2. Hei! Og takk for hilsen hos meg! :)
    Iphoto kurset ble selvfølgelig avlyst i siste øyeblikk pga for få påmeldte, så da blir det dårlig med tips fra min side :(
    Utrolig kjipt. Jeg er foreløpig ikke noe fan av iphoto. Får håpe det endrer seg. Du får si ifra hvis du har noen tips å komme med selv! :)

    Ha en fin fredag!
    Klem June

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!