tirsdag 7. januar 2014

Nytt sengetøy til lille prinsessa


For litt siden var jeg så utrolig heldig å få en fin pakke fra Baby Celeste. Jeg har skrevet om de flotte produktene deres tidligere og håper du leste innlegget mitt før jul. Baby Celeste er en nettbutikk basert på babysengetøy og andre produkter. Eieren av butkken etterstreber at kvaliteten på stoffet ikke inneholder syntetisk materiale. Stoffene er i 100% bomull, og er importert fra en vestlig leverandør som legger vekt på meget god kvalitet, design, mote og fargevalg.

Baby Celeste's eier er vokst opp i en familie der innkomme var fra skreddersøm og søm, og hun har derfor alltid hatt en forkjærlighet for stoffer, fremfor annet materiale. Produktene er sydd i hennes eget hjemmestudio. Hygienen er ivaretatt ved at produktene blir produsert på et eget arbeidsrom og adressen er uten husdyr.


Det nydelige sengesettet som jeg har i senga til prinsessa heter Poppy og er laget i 100% egyptisk bomull. Det er like mykt for øyet som det er å ta på. Her skulle jeg ønske at jeg hadde en "ta og kjenne på" funksjon på bloggen, fordi det er så mykt og deilig at det kan ikke beskrives! Jeg skulle øsnke jeg hadde så mykt sengetøy til meg selv også! Og de små søte rutene gjør at det er så fint! Dette er kvalitet, og et sengetøy du vil ta vare på slik at barna dine kan bruke det når de engang selv blir foreldre.


Sengesettene kommer i 2 størrelser, både 65cm x 80cm og 80cm x 100cm. Putevaret er 35cm x 40cm. Du finner andre mønster og andre stoffer på hjemmesiden deres.




Baby Celeste lager også smokkesnorer, pose til å ha smokkene, vogntepper i og babypose/leketeppe, så her kan du kjøpe varierte kvalitetsprodukter til de minste!

Sjekk også Facebooksiden deres for å få med deg det aller siste!

Ønsker alle lesere en fin, fin kveld! Her sover lilleprinsessa søtt i sitt nye sengetøy, jeg koser meg med litt blogglesing og skal snart se sesongpremieren på Greys etter en spennende og innholdsrik dag på jobb! Vi blogges i morgen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!