torsdag 9. januar 2014

Nytt år - nye muligheter


Det er alltid spennende med nytt år! Mange dager med mange muligheter, og blanke ark som skal fylles! Her gjelder det bare å bruke mulighetene og gripe sjansene, og skape mange gode stunder!

I år har jeg bare nyttårsforsetter som jeg skal klare! De er ikke så mange, men gode!
  1. Jeg skal komme meg skikkelig i form! Etter å ha vært syk lenge, så er kroppen endelig frisk nok til trening, og jeg begynte allerede i romjulen! Trener skikkelig minst 2 ganger i uken, og jeg skal heller øke på etter hvert som helsen blir bedre!
  2. Vi skal kaste mindre mat! Jeg syntes alltid at vi kaster for mye mat! Nå skal jeg være flink til å lage ukeplaner, handle inn en gang pr uke, og bruke rester og det vi har i fryser!
  3. Jeg skal være flink å bruke data og mobil minimalt når barna er oppe! Jeg tror ikke barna har godt av å se foreldrene sitte mye på data og mobil, og jeg tror at man kan gå glipp av masse kvalitetstid med å "bare sjekke mail", "bare sjekke instagram" ol. Jeg syntes egentlig jeg er ganske flink, men jeg sjekker av og til mailen etter middag for eksempel, og det kan jo vente til barna er i seng.
Har du noen nyttårsforsetter for 2014?

2 kommentarer:

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!