fredag 31. januar 2014

Ny egendesignet almanakk



Endelig har jeg fått bestilt almanakk for 2014 - og gjett om jeg ble fornøyd da denne herligheten kom i posten bare noen dager etter bestilling!

Jeg har hatt almanakk fra Personlig Almanakk i flere år, og jeg er veldig fornøyd med både den gode servicen de har, og de flotte kalendrene. Det er kjempemorsomt å lage kalenderen akkurat slik jeg vil ha den, og i år preger bilder av mine søte små almanakken min.

Man kan også lage den helt slik man vil inni, og slik ble min i år:


Her har jeg plass til å skrive opp alt jeg må huske både hjemme og på jobb, og det er plass til notater, trening og annet som jeg vil skrive opp. Helt perfekt for mitt bruk!

Også baksiden kan man designe selv, og jeg måtte bare ha dette bildet av søtingene våre:


Bildet er litt uklart fordi det er tykk plast foran bildet, slik at almanakken kan ligge i vesken uten å bli ødelagt!

Jeg klarer meg ikke uten almanakk - selv ikke nå som ammetåken har lettet. Bruker du almanakk?
Sjekk gjerne siden til Personlig Almanakk og Facebooksiden deres.

1 kommentar:

  1. Den almanakken er super og eg må ha for å huske alt eg:)
    Fin lørdag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!