onsdag 15. januar 2014

Når kulda setter inn!

Nå har vi hatt det skikkelig kaldt nesten en hel uke! Det er godt å kunne kryse ned i godstolen sent på kvelden med pledd, te og varme i ovnen, men det er ikke like godt å stå opp en tidlig morgen og komme seg på jobb i en iskald bil! Da er det godt at man har varme klær og varmt tilbehør.






For noen uker siden var jeg så heldig å vinne en stilig beanie-lue fra lue.no på bloggen til Huset ved fjorden. Dit må du forresten ta deg et besøk, da bloggen er kjempefin!

Sammen med luen var jeg så heldig å få et nydelig sett i lammeull:


Settet med skjerf og hansker er laget i nydelig lammeull med høy kvalitet laget i Italia. Skjerfet er veldig langt, godt og varmt og måler hele 220 x 45 cm!


Lue.no har et unikt utvalg av luer, håndlagde saueskinnsluer, saueskinnsvotter og skjerf. Her  finner du kvalitetsplagg for hele familien, og de har så masse lekkert! Favoritten min av saueskinnsluene er denne. Sjekk også ut det fine de har til barn. Min favoritt er ku-lua! Kjempestilig!




Lue.no er en nettbutikk med base på Vestlandet. De har et stort og unikt utvalg av luer, votter, hansker, skjerf og tøfler. Mange produkt finnes kun hos demi Norge. Alle varene er personlig kvalitetssikret, og de selger kun varer av høy kvalitet.



Jeg er kjempefornøyd med produktene mine fra lue.no. De er gode og varme, selv nå det er veldig kaldt ute. Kanskje noe å ønske seg til morsdagen?  


Hvordan holder du varmen i kulda?

1 kommentar:

  1. Så fin :) Det ser kjempefint og behagelig ut! Klem.....

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!