mandag 6. januar 2014

Kveldskos med nyheter fra Dolce Gusto

Vel overstått helg alle sammen! Regner med at mange av dere så på Facebooksiden til bloggen, at et av mine nyttårsforsetter er å legge bort dataen i helgene, og derfor blir bloggen ikke så mye oppdatert i helgene som det dere er vant til! Kvalitetstid sammen med familien er gull verd, og helgene er jo den eneste tiden vi har hele dager til hverandre, så jeg tror dette blir et bra nyttårsforsett!! Du skal få høre mer om mine andre nyttårsforsetter senere, så det er bare å følge med her :)


I dag har jeg både vært på jobb og på trening, og da er det ekstra godt å kunne kose seg med noe godt i koppen på kvelden! Håper dere leste innlegget mitt om den fine kaffemaskinen før jul? Jeg er allerede blitt så glad i den, at jeg skjønner ikke hvordan jeg klarte meg uten den tidligere! Det en kjempelett å bruke, og skaffer meg de lekreste drikker - både varme og kalde - på bare noen sekunder! Den lager ikke bare kaffe, men også gode te- og kakaodrikker!


Nå har det kommet 5 nye smaker til Nescafe Dolce Gusto - Chai tea Latte, Chococino, Mocca, Latte Macchiato Caramel og Grande Intenso. Alle 5 smaker fortreffelig! Grande Intenso på morgenen, en choccocino til lunch, en Latte Macchiato Caramel etter middag og en Chai Tea Latte eller en Mocca til kveld! Jeg er så glad i alle nyhetene og har allerede kjøpt inn flere esker av alle!



Grande Intenso har en intens smak laget av mørkristede Arabica-bønner. Den har en fyldig smak og rik aroma med et kremete lag på toppen. Chai Tea latte er en nydelig blanding av orientalske krydder og skummende melk. Choccocinoer en fyldig, fløyelsmyk varm sjokolade som er laget av utvalgte kakaobønner med et deilig melkeskum. Latte Macchiato Caramel er dampet, skummet og lett søtet melk på et lag av fyldig espresso med en fantastisk snev av karamell! Mocha er den mørke smaken av kaffe sammen med en fyldig smak av sjokolade. Alle er kjempegode og kan virkelig anbefales! De er så gode at de kan ikke beskrives - de må smakes!

Akkurat nå er det ekstra kjekt å bestille kapsler direkte fra Nescafe Dolce Gusto - det er nemlig gratis frakt! Sjekk også ut Facebooksiden til Dolce Gusto for å få med deg aller siste nytt!

Har du noen favoritt fra Nescafe Dolce Gusto?

1 kommentar:

  1. Nå er jeg en nespresso drikker, men dolce gusto ser ut som de har såå mye spenende :)

    Takk for all fine kommentarer inne hos meg, du er god. Dessverre får jeg ikke kommentert tilbake så ofte som jeg ønsker, men jeg er i alle fall her nå *blunkesmil*

    Ønsker deg en finfin start på uken!
    Her blir det en hektisk uke, da jeg er på jobbreise med konsern og er ikke hjemme igjen før fredag *hyl* - lenge for en som er så hjemmekjær som meg.

    klem og smil ♥
    maia

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!