onsdag 8. januar 2014

Kveldskos med Blåbert

Har du hørt om Trøstiser?  Dette er søte bamser, som alle har sin egen personlighet og funksjon! Prinsen min har vært så heldig å få Trøstisen Blåbært fra Barnesikring.



Blåbert er en av 6 forskjellige Trøstiser som alle har hvert sitt spesialfelt for å kunne trøste barnet ditt.
Han bor i Tøstisenes verden hvor ingen er redde for noe! Han er en blå panter som ønsker at han var en fisk fordi han elsker vann og han elsker å svømme! Han er myk, stor og sterk, og han liker å bære deg og du må gjerne sitte på skuldrene hans! Blåbert har alltid en hånd du kan holde hart i, og han støtter deg alltid når du ikke orker eller klarer noe selv! Han er ikke redd for hverken sprøyter eller tannlege, og han er heller ikke redd for å bli syk, men han forstår at barn kan være redd for det! Han trøster deg når du er redd for smerte, når du slår deg eller skal til lege eller tannlege.

 
 
Personlighet: Rolig, sterk, modig og han har god tid
Gjør : Blåbert svømmer og dykker
Favorittsitat: Kjærlighet er som vann
Magisk leke: En skattekiste
Måter å trøste på: Han løfter og kaster deg opp i luften og ganger deg mykt
Blåbert under seg over: Hvorfor kan ikke alle dyr svømme?
Ting i skattekisten: Et sneglehus


Blåbert ble en favoritt fra første møte! "Han passer alltid på meg, og han er så god å kose på", sier prinsen! Han er alltid med når mini skal sove, og jeg tror også Blåbert passer på så man ikke blir mørkeredd ;)

Dette er en super gave, og alle de 6 forskjellige bamsene har hver sin egenskap, så her kan du finne en bamse som passer til barnet som skal få den. Du finner hele utvalget i nettbutikken 0-4. De har også en egen Facebookside hvor du får de aller siste nyhetene først!

Var ikke disse søte? 

Nå skal jeg på scrapperommet mitt og kose meg litt med å få orden i mine nye hyller der! Håper du også får en super kveld. Vi blogges i morgen!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!