tirsdag 28. januar 2014

Gratulerer til de heldige vinnerne


Tusen takk for de herlige historiene som dere har delt i Pampers-konkurransen! Jeg har kost meg masse med alle de herlige historiene! 

De heldige vinnerne som rando.org har trukket ut ble: Marit3barnsmor og Italiafrelst mamma til 2. Jeg har sendt dere mail, så jeg sender dere bleiene så snart jeg får adressene deres! Gratulerer så masse!

Til alle dere som ikke var heldige denne gangen - det kommer plutselig en ny giveaway, så det er bare å titte innom :)

Ønsker alle en fin fin kveld! Jeg skal tilbringe litt tid på å rydde på scrapperommet mitt, og lage noen fine LO'er fra da prinsen og vi var på cruise i 2010 (jeg er litt på etterskudd he he).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!