søndag 19. januar 2014

4 år med lykke

Tenk i formiddag var det gått 4 år siden jeg fikk møte prinsen vår for første gang! Jeg kan ikke skjønne at det allerede er gått 48 måneder siden jeg fikk holde han i armene mine for første gang, og vårt første møte er så vakkert at jeg husker enda hver eneste detalj. Jeg har alrdri kjent en så intens lykke som begge gangene jeg ble mor, og jeg er så takknemlig for at jeg er blitt mamma til 2 så herlige små! Selv om ikke alle dager er rosenrøde, så er det å få barn den største gaven man kan få!




Hurra for deg som fyller ditt år!
Ja, deg vil vi gratulere!
Alle i ring omkring deg vi står,
og se, nå vil vi marsjere,
bukke, nikke, neie, snu oss omkring,
danse for deg med hopp og sprett og spring,
ønske deg av hjertet alle gode ting!
Si meg så, hva vil du mere?


Tekst: Margrethe Munthe
Melodi: Norsk folketone


Vi elsker deg mer enn ord kan beskrive lille prins, og det er fantastisk å få være mamma og pappa til deg! Lillesøster elsker deg også, og det er fordi du alltid er så snill med henne og alltid passer på at hun har det bra! Du er rett og slett fantatisk, og kunne ikke ønsket oss mer! Vi håper du får en super bursdag med alt du ønsker deg og litt til!  (og det har vi jo selvfølgelig prøvd å ordne etter beste evne!)

6 kommentarer:

  1. Gratulere så masse med4 åring i hus :) Enig med deg. Å få barn er virkelig den største gaven i livet :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen! Håper den har vært super for den store Lødingen og resten av familien :)

    Mvh Beate F

    SvarSlett
    Svar
    1. Ops! Skulle stå STORE 4 ÅRINGEN... :D Er inne i en periode der skrivefeil dukker opp hele tiden. Jaja, håper dagen var topp :)

      Mvh Beate F

      Slett
  3. Gratulerer til prinsen :) og til mammaen :)

    Klem fra Monica i Tromsø

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye til den kjekke 4 åringen din:)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!