tirsdag 10. desember 2013

Testing av krem - Locobase Repair

Som dere faste lesere sikkert har fått med dere, så er jeg Buzzador. Det betyr at jeg jevnlig får teste produkter. Denne gangen tester vi kremen Locobase Repair.


Denne kremen skal være svært bra for tørr hud, og siden vi er flere i huset som er plaget med tørr hus, så var vi spente på å prøve denne.

Noen fakta om kremen:
• Fettinnhold: 63%, herunder spesielle barrierefettstoffer som ceramid, kolestrol og frie fettsyrer.
• Direkte effekt ved påføring, varer opptil 24 timer.
• Fri fra parfyme, parabener og fargestoffer.
• Kremen tilfører naturlige barrierefettstoffer som trenger inn i huden.
• Bra tillegg til utvortes eksembehandling.
• Har dokumentert svært lavt potential for hudirritasjon.
• Også for personer med eksem eller svært sensitiv hud.
• Kan kjøpes på de fleste apotek.

Etter å ha testet denne i noen uker, syntes vi kremen er god på tørr hud. Den virker også bra på atopisk eksem. Vi kommer nok helt sikkert til å kjøpe denne igjen, og vi liker godt at den er parabenfri. En annen positiv ting, er at den virker så lenge at man bare trenger å bruke den en gang i døgnet.

Har du lyst til å bli Buzzador, kan du lese mer og melde deg gratis inn her. Du kan også sende en epost med teksten: Norway hildem  til  register@buzzador.com eller sende en SMS hvor du skriver:  Buzzador hildem  til 1963 så får du det du trenger for å logge inn tilsendt umiddelbart. Eller så kan du sende meg en mail på lykkeligmedliten@gmail.com så sender jeg deg en personlig invitasjon om du heller vil det.

Ønsker alle sammen en super kveld, og ikke glem å bli med i julegavedryssene mine! Du finner link til alle øverst i sidebaren min :)

2 kommentarer:

  1. Beste kremen jeg har hatt mot tørre hender! Tar den på om kvelden i sengen, siden den er ganske feit, og dagen etter - vips - hendene er fine igjen :)

    Beate F

    SvarSlett
  2. Takk for tipset! Må prøves, har konstant tørre hender og atopisk eksem. Tror snart det ikke er en krem som ikke er prøvd, men etter to dager resulterer de fleste i kløe...

    Ha ei strålende helg :)

    Klem fra Monica i Tromsø

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!