torsdag 12. desember 2013

Smokk med navn og Julegavedryss 7






Har du hørt om Navnesmokken™?

Det er et firma som lar deg velge tekst på smokkene dine! Navnesmokken™ er en stilig og personlig smokk med ditt barns navn, eller med en annen slags personlig tekst permanent inngravert. Det gjør barnets smokk lett å gjenkjenne og teksten vil ikke forsvinne, uansett hvor mange ganger du steriliserer den.

Enten det er hjemme, hos dagmamma eller sammen med andre barn i barnehagen, vil Navnesmokken™ sette en stopper for at smokker forsvinner, forbyttes og fører til unødvendig spredning av bakterier. Dette syntes jeg er kjempesmart og har ordnet med smokker til prinsessa skal begynne i barnehagen! Her ser du de fine smokkene hennes:


På Navnesmokken.no inngraveres din personlig valgte tekst på et bredt spekter av smokker, som blir kjøpt fra verdens ledende produsenter. Smokkene har høy kvalitet, holder den Europeiske standard EN 1400 og er uten BPA, PVC og Phthalate.

Navnesmokken™ fåes i mange forskjellige farver og modeller. Du kan velge mellom anatomiske, symmetriske og runde smokker, og du kan få dem i latex eller silikon. Det er plass nok til tre linjers tekst på en Navnesmokk. De personlige Navnesmokker vil bli levert direkte hjem til deg innen 3-6 dager etter at du har bestilt - så du rekker faktisk enda å få til jul. På deres online butikk kan du se hvordan ditt barns navn vil se ut på en smokk før du bestiller den - smart ikke sant?

Navnesmokken er så snille at de vil gi en av dere et valgfritt sett med nanvesmokker!

For å bli med, gjør du følgende: Skriv inn en hyggelig kommentar under. Om du vil ha 2 lodd i trekningen, trykker du liker og deler innlegget mitt om denne konkurransen på min Facebookside!
Konkurransen varer til 17.12 - lykke til! Psssst - husk mailadressen din om du ikke har blogg ;)

22 kommentarer:

  1. Heisann !

    Deltar gjerne i trekningen med 2 lodd.

    Klem fra Bente

    gully2345 a) hotmail.com

    SvarSlett
  2. Hei,

    Kanskje en av disse kan få lilletuppa til å innse at smokk er tingen! Melder meg herved på med to lodd (har delt på Facebook).

    kathrinnystad@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Dette trenger vi når sønnen vår skal begynne i barnehagen :-)

    eliseb_roth@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Farmorgullet på 10 mndr. bruker smokk,ønsker meg ♥


    tevens@online.no

    SvarSlett
  5. Stedatteren min er gravid, så her er det bare å håpe på smokker så det blir ro i huset.. He he, neida, litt barnegråt må man ha :) Håper jeg er den heldige, og kan gi henne en smokk, og ha en på lur hos oss besteforeldre. For smokk må man ha vettu ;)

    Klem fra Beate F
    lillemeg26@hotmail.com

    SvarSlett
  6. så fine :) Ei venninne venter jente i april/mars, hadde vært koselig gave til ho :D
    siljeelisabethbarlaug@gmail.com

    SvarSlett
  7. Så fine! Er da med i trekningen. spennende! Hadde trengt en slik til vanessa eller gabriel min :)

    SvarSlett
  8. Disse hadde vært helt supre til lillesnuppa nå som barnehagestart er rett rundt hjørnet

    martine@svarstad.com

    SvarSlett
  9. Jeg vil være med. Karoline tar KUN navnesmokken smokker, OG jeg finner kun 2 av 6 smokker, så hun trenger nye :)

    SvarSlett
  10. heihei! :) Åh så stilig, jeg trekker 1 lodd denne gangen! :)
    klem fra swimzy
    swimzy81@gamil.com

    SvarSlett
  11. Tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/12/13/julgavedryss-7-hos-hilde-1712/

    SvarSlett
  12. Veldig fornøyd med smokker derfra tidligere. Prøver lykken. Siljeab@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Hei!
    Jeg blir gjerne med i trekningen. Vet om ei som får ei jente på nyåret, og da er smokker kjekt å ha :)
    1 lodd

    Ha en fin helg, og førjulstid!

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  14. Hej,
    Jag är gärna med och tävlar om napparna :)
    princessemma1986@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Så kult med navn på smokken!
    Skal bli mamma igjen, 10 år siden sidt og da hadde de ikke sånne :-)
    Kanskje er jeg heldig og vinner noen til prinsen som kommer i februar? :-)

    Stine
    stine.renden@gmail.com

    SvarSlett
  16. Heisan!

    Jeg blir gjerne med- om jeg vinner, ønsker jeg å glede
    en venninde som har fått en herlig, liten gutt :)

    Ha en fortsatt fin førjulstid! :)

    Vennlig hilsen Sandra :)
    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  17. Hei og god 3 søndag i advent :)

    Ønsker dere alle en riktig fin førjulstid, jul og sist men ikke minst et riktig godt nyttår.

    Tar 2 lodd, delt på facebook også :)
    Ønsker meg smokker fra navnesmokken til lillebror, men pga lite penger om dagen (er så glad i nav kan du tro), så må jeg bare vente med det. Men det står høyt på ønske lista her i huset!! :)

    Ha en fin søndag videre :)

    Mvh Hege (hegegr@hotmail.com)

    SvarSlett
  18. Jeg er med :-) 1 lodd.
    Så fin blogg du har! Spennende å se :-)
    God søndagskveld!

    SvarSlett
  19. Jeg er med :-) 1 lodd.
    Så fin blogg du har! Spennende å se :-)
    God søndagskveld!

    SvarSlett
  20. Jeg vil gjerne være med i trekningen av denne :) Har likt og delt innlegget på fb oog, så da blir det 2 lodd på meg :)
    Ha en fortsatt flott førjul :)
    Mvh Monika T Aa (nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  21. jeg er med :)
    saniafarooqi16@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Ååå! Skulle faktisk bestilt noen slike :-D lillegutt roter bort sine hheeele tiden, hehe!
    Så koselig at du lodder ut slike også :-D
    (maria-fagerli@hotmail.com)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!