lørdag 14. desember 2013

Julegavetips - nydelig babytilbehør

For noen uker siden fikk jeg en nydelig pakke med utstyr til denne lille prinsessa vår fra Baby Celeste. Jeg fikk et nydelig sengesett, en smokkepose og en smokkesnor. Pakken kom etter jeg ble lagt inn på sykehus og operert, så jeg har dessverre ikke fått tatt egne bilder av de fine tingene enda.


Baby Celeste er en nettbutikk for salg av babysengetøy og annet utstyr fra spedbarn opp til 3-4 år. Etter hvert vil det komme flere alternativer og produkter. Sengetøyet er sydd av 100% bomull av høy kvalitet. Egyptisk bomull og pima bomull sateng. Mykt og delikat. Produktene blir designet og sydd i Norge. Produktene er kjempesøte, og har du noen små mellom 0-4 år du skal ha julegave til, så rekker du enda kjøpe noen av de fine produktene deres.

Smokkesnorene er solide og med skjønne motiver til både jente og gutt. En slik en burde enhver baby hatt!


Smokkeposene er så geniale! Da kan man ha alle smokkene et sted i stelleveska, og unngå at de blir sitne. Og ikke minst blir de mye lettere å finne (du leste vel innlegget mitt om stelleveska - man har jo mye - altfor mye oppi den).


Akkurat nå selger de flotte julegavesett til kr 550 som inneholder babypose/teppe, smokkepose og bånd. Teppet har borrelås slik at det blir en pose, og er anvendelig i spedbarnperioden og senere som teppe. Dette er noe som enhver småbarnsfamilie trenger!



Sjekk ut alle de fine produktene på hjemmesiden deres her, og sjekk også gjerne ut Facebooksiden her.  Løp og kjøp!

Om noen uker får du se mer om de fine produktene jeg fikk! Ønsker alle sammen en super kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!