tirsdag 17. desember 2013

Julegavedryss 9 - vinn overraskelse fra Dukkemor


I kveld har jeg igjen gleden av å kunne gi en av dere heldig en superfin overraskelse fra Dukkemor! Dukkermor lager hårpynt til små prinsesser og lager så masse lekkert, så den som ikke finner noe til en liten prinsesse her ville jeg likt å møte!

For å bli med i trekningen, trenger du bare å gjøre følgende:

  1. Legg igjen en koselig førjulshilsen til meg (1 lodd)
  2. Like Facebook - siden min (1 lodd)
  3. Følg bloggen min her på Google (1 lodd)
  4. Dele julegavedrysset på din egen blogg, Facebook, Instagram (husk å tag med #lykkeligmedliten) eller Twitter (1 lodd pr deling) Bruk gjerne bildet ovenfor!
Husk å legge ved mailen din om du ikke har blogg, slik at jeg får tak i deg om du er den heldige vinner! Frist for å delta er 25.12 - lykke til!

PS: I morgen kommer vinnerne av de siste konkurransene minegavedryssene som allerede er over, så det er bare å krysse fingrene! Jeg er allerede i gang med loddtellingen!

9 kommentarer:

  1. hei,
    jeg ønsker deg en helt fantastisk jul og tar samtidig 1 lodd.
    kanskje jeg er heldig?

    beste hilsen TOVE

    SvarSlett
  2. Heihei! Ønsker deg og dine en riktig god jul og godt nytt år! Facebooksiden din har jeg likt, jeg har delt blogspoten din både på facebook, instagram og på bloggen min ;-) det blir vel 5lodd det :-D www.mariafn.blogg.no

    Juleklem fra Maria :-)

    SvarSlett
  3. Masse flotte premier du deler ut:) Ønsker de en god jul!
    Prøver vinnerlykken med 3 lodd
    Siljeab@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Ønsker deg god jul og godt nyttår :)
    Prøver meg med 2 lodd :) likt på Facebook :P

    saniafarooqi16@hotmail.com

    SvarSlett
  5. tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/12/18/julegavedryss-9-hos-hilde-2512/

    SvarSlett
  6. Hei!
    Jeg tar gjerne 1 lodd i den koselige julegavedrysset ditt :)
    Bare 6 dager igjen nå, håper alt står bra til :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  7. ett lott
    Annica@flinkens.com

    SvarSlett
  8. God førjulstid!

    Jeg tar tre lodd i denne konkurransen. Legger igjen en kommentar, følger siden din både her og på Facebook.

    kathrinnystad@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Ønsker deg og familien din en riktig koselig romjulstid <3
    Tre lodd på meg :-)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!