onsdag 11. desember 2013

Julegavedryss 6

I dag er det min supre samarbeidspartner Vannpluss som vil gi en av dere et gavekort på kr 150 til bruk i nettbutikken! Super premie! Disse smaker bare så godt, og de har så mange gode smaker å velge mellom! Du har kanskje lest de andre innleggene mine om Vannpluss tidligere, og lest om hvor glad jeg er blitt i disse?

Vannpluss er også så snille og gir alle som vil bestille Vannpluss til jul hele kr 50 i rabatt på bestillingen før 17.12 ved å bruke koden "Hilde". Super julegave!!  Du kan også prøve Vannpluss gratis ved å klikke her.

For å bli med i giveawayen må du bare legge igjen en koselig kommentar til meg under her! Fristen er 17.12. Lykke til alle sammen! Husk mailadresse om du ikke har blogg, og liker du bloggen min er på google og på Facebook blir jeg veldig glad! Del også gjerne konkurransen i sosiale medier, og bruk da gjerne bildet over!

17 kommentarer:

  1. Hmmm, jeg henger meg med. Kanskje du er den som får meg til å drikke vann. For jeg HATER vann :) Jeg får så innimari halsbrann av vann :)

    SvarSlett
  2. Der var dette vannstoffet igjen ja! Veldig nysgjerrig, og håper virkelig og vinne denne! :)

    SvarSlett
  3. Deltar gjerne.
    Ha en fin førjulstid :)

    gully2345 a) hotmail.com

    SvarSlett
  4. Disse virker spennende!
    Hadde vært kjekt å prøve:)
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  5. Heisan!

    Dette høres spennende ut... :)
    Blir gjerne med, og krysser fingrene... :)
    Riktig god førjul!

    Vennlig hilsen Sandra :)
    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  6. Spennende.
    Jeg vil gjerne prøve dette ja.
    ,-) ha en fin kveld.
    TOVE

    SvarSlett
  7. Vannpluss - dukker opp både her og der, men har aldri vært i min munn. Så jeg får se om det kommer nye tider nå ;) Nyte kvelden/natten og takk for flott gavedryss!

    Klem fra Beate F
    lillemeg26@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Jeg er med, liker og deler på facebook :)

    SvarSlett
  9. Dette ser så spennende ut, jeg blir med og prøver lykken:)

    (Og du; om du vil prøve lykken på en ekstra julegave så bli gjerne med på GA hos meg også:)

    SvarSlett
  10. Deltar gjerne! Liker og deler etter beste evne på Facebook.

    Hilsen

    An Mo an_mo1@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Ønsker deg en fin advent.
    Jeg nyter bloggen din og krysser fingrene for en liten julegave :)

    SvarSlett
  12. Jeg blir gjerne med! Spennende saker ;)
    Ha en fin dag videre 💗 hilsen Nina

    SvarSlett
  13. Hei!
    Jeg blir gjerne med i trekningen :) Aldri prøvd vannplus, så det kunne vært spennende.

    Ha en riktig fin adventstid!

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  14. heihei! :) Åh så stilig, jeg har ikke prøvd ut vannplus før, men høres spennendes ut, jeg drikker mye vann, å hadde vørt kjekt med litt smak til!
    klem fra swimzy
    swimzy81@gamil.com

    SvarSlett
  15. jag är inte med men har tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/12/13/julegavedryss-6-hos-hilde-1712/

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!