onsdag 4. desember 2013

Julegavedryss 4

Endelig tilbake igjen på bloggen etter noen dager med andre gjøremål! Her kommer julegavedryss 4, og denne gangen er det søteste Dukkemor som sponser en heldig vinner med 2 valgfrie hårbånd!


For å bli med i trekningen, trenger du bare å gjøre følgende:
  1. Like Facebook - siden min (1 lodd)
  2. Følg bloggen min her på Google (1 lodd)
  3. Dele julegavedrysset på din egen blogg, Facebook, Instagram (husk å tag med #lykkeligmedliten) eller Twitter (1 lodd pr deling) Bruk gjerne bildet ovenfor!
Husk å legge ved mailen din om du ikke har blogg, slik at jeg får tak i deg om du er den heldige vinner! Frist for å delta er 12.12 - lykke til!

21 kommentarer:

  1. Nydelige:) Prøver vinnerlykken med 2 lodd
    Siljeab@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Jeg er med :)
    saniafarooqi16@hotmail.com

    SvarSlett
  3. 3 lodd på meg, deler på facebook :)
    tova-9(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  4. Nydelige hårbånd :) Håper på vinnerlykke med 2 lodd :) Mvh. Linda Salvesen
    salvesen.linda@hotmail.com

    SvarSlett
  5. To lodd på meg, kjempefine hårbånd!:-)
    eliseroth84@gmail.com

    SvarSlett
  6. Lillesnupp kunne absolutt trengt noen nye hårbånd.
    3 lodd til meg.
    Marianne

    SvarSlett
  7. Åh så fina, dem vill jag gärna ha =) 2 lotter tar jag.
    Jag gillar dig på Fb och jag delar tävlingen på FB.Tina Carlström: https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351
    Hälsningar Tina
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Jeg kaprer 2 vinnerlodd! Deler innlegget på FB.

    Hilsen An Mo

    an_mo1@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Ej med men tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/12/11/julgavedryss-4-hos-hilde-1212/

    SvarSlett
  10. Gärna med och tipsar på:
    http://unumbrella.blogg.se/2013/december/jultavling.html
    =)

    SvarSlett
  11. Klart jeg vil delta, disse er kjempefine og dattera mi elsker å pynte seg :)
    3 lodd.

    gully2345 a) hotmail.com

    SvarSlett
  12. Hei!

    Hopper på i siste liten denne gangen. Følger deg på Facebook og her, så to lodd til meg :)

    kathrinnystad@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Da slenger jeg meg på i siste liten. Er usikker på om det er tre lodd, i allefall 2



    Marita Romfo
    emi010600@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Hiver meg på i siste sekund :) klart jeg vil være med :)
    3 lykkelodd på meg :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  15. Kanskje i siste sekund her.. ;)

    Mvh Beate F
    lillemeg26@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Glemte å si at jeg følger på bloggen og FB. :)

      Slett
  16. Heisan!

    Vil gjerne delta - dette hadde vært en fiiin gave til min skjønne niese :)

    Jeg krysser fingrene med to små lykkelodder :)

    Riktig god førjul! <3

    Vennlig hilsen Sandra :)
    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  17. Ingunn Kne...
    Liker, følger, delt på FB og twitter - 4 lodd på meg :-)

    ingunnknevel#gmail.com

    SvarSlett
  18. slenge meg med i siste liten hvis du ukke har trekket.. jeg trekker 2 lodd denne gangen! :)
    klem fra swimzy
    swimzy81@gamil.com

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!