onsdag 18. desember 2013

Heldige vinnere i julegavedrysset






Da er endelig tiden kommet for å annonsere vinnerne av julegavedryssene. Mange som er spente tenker jeg! Tusen takk til alle som er innom og deltar og skriver koselige kommentarer! Jeg setter stor pris på hver eneste en, og jeg har allerede funner flere nye blogger som jeg må innom :)

Den heldige vinneren av Julegavedryss 3 med kaffemaskin og kapsler ble lodd nr 8 som tilhører Katrine Helen med bloggen Bellamiogmeg! Gratulerer så masse! Den er superfin, og det er så mange gode smaker til den, så det er bare å glede seg!

Vinner av julegavedryss 4 ble bloggen Millas Blåbærtua som kan velge seg 2 valgfrie hårbånd fra Dukkemor.

Julegavedryss 1 - lue fra Design by Sandsvik, ble trukket av arrangøren og hun har tatt kontakt med vedkommende.

Vinner av julegavedryss 5 - en rangle fra En prinsesses drømmeverden ble Bodil Marie Aune.

Vinner av julegavedryss 6 fra Vannpluss ble Fru Jacobsen.

Og til sist - vinneren av navnesmokker i julegavedryss 7 ble Happy! Gratulerer så masse med graviditeten!!

Alle som har vunnet må sende meg en mail med navn og adresse så snart som dere kan. Mailen min er lykkeligmedliten@gmail.com. Dere som har vunnet navnesmokker og valgfrie hårbånd sender med ønskene deres også!

Tusen takk igjen til alle påmeldte og mine herlige sponsorer! Det er fortsatt julegavedr\yss på bloggen - og det kommer nok mer før jul ;) Så bli med - kanskje er det ditt navn som kommer opp neste gang!

Ha en super kveld!

2 kommentarer:

  1. Grattis til vinnerne!!
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  2. Så gøy å vinne,skal inn å velge meg og så sender eg deg ein Mail:))

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!