tirsdag 31. desember 2013

Godt nytt år



Juledagene blir brukt til kvalitetstid sammen med familien, og jeg har derfor noen dager bloggefri! Men jeg har ikke glemt dere helt :)

Men mye spennende skjer på bloggen i 2014, og du kan glede deg til bl.a. omtale av Reimadresser, et spennende dansk klesmerke for barn, mere fra IdaT, bleieomtale, barnebøker, gode oppskrifter, tips til barneaktiviteter, oppbevaring på barnerom, herlig sengetøy, Sophie hudprodukter og masse mer som jeg har på gang til dere! Det er bare å glede seg! Imens håper jeg mange av dere blir med på Duplo-giveawayen som har frist i morgen! Du finner link oppe til høyre på bloggen!

Jeg ønsker alle mine lesere og samarbeidspartnere et spennende og flott 2014, og håper dere fortsetter å følge meg her på bloggen og på Facebook <3>

4 kommentarer:

  1. Gleder meg til ett nytt år med bloggen din :)

    Godt nytt år til deg og dine!!

    Hilsen Kathrin

    SvarSlett
  2. Godt nyttår til deg og dine :)

    Klem fra Monica i Tromsø

    SvarSlett
  3. Kvalitetstid med familien, det er det beste! Godt nytt år :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!