mandag 16. desember 2013

De vakreste klossene og julegavedryss 8

Jeg er så heldig å samarbeide med Villa Bokstav. De lager de søteste klossene jeg har sett, men nydelige motiver og til og med bilde av babyen om man ønsker det!


Jeg har 4 klosser - en med babyftter, en med krone, en med stjerne og en kloss med bilde, navn, klokkeslett, vekt, forbokstav og bilde. Syntes ikke du også at de er utrolig søte! Nydelig dekor på barnerommet!!

Her ser du litt av klosseutvalget deres:


Her er valgmulighetene mange, og fargene er så duse og søte <3 p="">
Jeg har også fått en veggrekke med bilde, navn (det er sladdet så det er ikke noe feil på veggrekken), dato, klokkeslett og vekt - er den ikke fin?



Og sånn ser bildet ut på nært hold:


Nydelig ikke sant? Både prinsessa og veggrekka;) Kvaliteten er bare super!! Villa Bokstav har også en Facebookside som du kan sjekke ut her.

Nå vil Villa Bokstav gi en av dere et gavekort på kr 250.


For å bli med i konkurransen, trenger du bare gjøre følgende:
  1. Legg igjen en koselig førkulskommentar til meg (1 lodd)
  2. Like Facebook - siden min (1 lodd)
  3. Følg bloggen min her på Google (1 lodd)
  4. Dele julegavedrysset på din egen blogg, Facebook, Instagram (husk å tag med #lykkeligmedliten) eller Twitter (1 lodd pr deling) Bruk gjerne bildet ovenfor!
Frist for å delta er 25.12. Husk mail om du ikke har blogg!  Lykke til alle sammen!


17 kommentarer:

  1. @Den var VELDIG flott den veggrekka <3

    SvarSlett
  2. Hei
    Benytter friminuttet mitt til å slenge meg med her :) Ha en super juleinnspurt og husk å kose deg :)
    Delt på fb,twitter (og google+) , liker siden din og følger deg på google, så da trekker jeg 5 lykkelodd :)

    Juleklem fra Monika

    SvarSlett
  3. Så koslig premie. Deltar gjerne med 4 lodd.
    Ha en fortsatt fin førjulstid :)

    Klem fra Bente S.
    gully2345 a) hotmail.com

    SvarSlett
  4. Tar tre lodd denne gangen :)

    Har selv noen prdukter fra Villabokstav og er stor fornøyd med det vi har. Ønsker deg en god jul :)

    SvarSlett
  5. Så fine :)
    Prøver sjansen med 2 lodd.
    Kos dere masse og slapp av i jula!

    martine@svarstad.com

    SvarSlett
  6. Så fine ting! Tre lodd på meg! Ha en fin adventstid videre <3

    SvarSlett
  7. Så fine klosser :) sånne ønsker vi oss :) prøver oss med 2 lodd <3
    saniafarooqi16@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Ønsker deg en fin førjulstid og en riktig god jul! :-) jeg tar 3 lodd :-)
    Kaatrin1@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Åååå, så fine! Prøver meg med 5 lodd :-) skal dele på face, instagram og på bloggen min ^^
    www.mariafn.blogg.no :-D

    SvarSlett
  10. Nydeleg! Eg er gjerne med på 1 lodd. Kanskje eg er like heldig som du var hos meg?:) Titt innom dåvel;)
    Klem:)

    SvarSlett
  11. Så utrolig søte :) Jeg blir gjerne med i trekningen, og stikker av med 4 lykkelodd ;)
    Ha en koselig tirsdag videre.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  12. Hei!
    Jeg tar gjerne 1 lodd!
    Håper det ikke er så mye stress, men mest kos, hos deg nå rett før jul :)

    ha en fortsatt fin førjulstid!

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  13. God jul til deg og dine <3
    Liker siden din på face :D
    2 lodd på meg :)
    siljeelisabethbarlaug@gmail.com

    SvarSlett
  14. Utrolig søte:) Trekker 3 lodd
    Siljeab@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Ånei! Jeg la ut en kommentar på denne for noen dager siden, men jeg ser nå at den ikke har kommet med her! Godt jeg fant ut av det før trekninga, for jeg har så enormt lyst på et gavekort fra Villa Bokstav! De har så fantastisk fine klosser, og jeg har store planer om å kjøpe en del derfra til tulla mi på 3 mnd. etter jul, så et gavekort hadde jo vært kjempe kjekt :)

    Jeg har delt deg på twitter, likt på facebook og fulgt deg på google :)

    Jeg håper du og dine får en fantastisk julefeiring med masse kos og hygge, og jeg ønsker deg et riktig godt nyttår! :D

    (Tomona_2@hotmail.com)

    SvarSlett
  16. Så fiiiiine!!!!

    Jeg vil gjerne ha slike og må selvsagt være med i trekningen. Jeg tar tre lodd. Legger igjen kommentar og følger deg her og på Facebook. *ønske*ønske*

    kathrinnystad@hotmail.com

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!