fredag 27. desember 2013

De siste vinnerne i julegavedrysset


Da har jeg fått trukket de 2 siste gavedryssene, og kan endelig avsløre hvem vinnerne er.

Den heldige vinneren av et gavekort hos Villa Bokstav ble Tomona Skoglund og den heldige vinneren av en overraskelse fra Dukkemor ble Maria.  Gratulerer så masse begge 2! Send meg en mail med adressene deres til lykkeligmedliten@gmail.com så kommer premiene deres plutselig! Tusen takk til snille Dukkemor og Villa Bokstav for de flotte premiene!

Til alle dere som dessverre ikke trakk noe lykkelodd i julegavedryssene - prøv gjerne lykken i Duplogiveawayen min. Og følg med - flere konkurranser kommer fremover!

Ha en fin kveld og nyt juledagene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!