søndag 15. desember 2013

Årets koseligste julebok - og en super julegave


Vi er så heldige å ha fått denne fine boken - Jul i Storskogen! Prinsen vår syntes boka var så fin, og ble lenge sittende å bare se på bildet på forsiden! "Mamma - se nissen" var det første han utbrøt!


Denne boka er solid innbundet på 101 sider, og mange koselige illustrasjoner. Boken er delt inn i kapitler, slik at man kan kose seg lenge med den!

Boken handler om Nina og Kain som finner en firkantet dings med krusseduller på. De kloke kråkene sier at det står Nissen til S på den, og det må jo bety at nissen skal komme til dyrene i Storskogen. Kråkene forteller at nissen pleier å komme til jul. Og ekornene vet at det bli jul når man henger fine ting i trærne, lager julemat og danser og synger sammen.


Dette er en bok som er perfekt å lese i nå i desember frem mot jul! Dette er en bok som jeg skulle ønske at alle barn hadde hatt. De søte illustrasjonene, den morsomme og den stemingsfulle historien gjør boken til en fantastisk opplevelse - både for liten og for stor. Denne boka leses igjen og igjen. Vi har lest den mange ganger, og prinsen vil fremdel lese den igjen og igjen! Og jeg er sikker på at denne boken blir like koselig å lese både i romjula og til neste jul! Da vil nok prinsessa også glede seg over denne - og jeg gleder meg til å lese denne boka med begge barna på fanget!

Om du enda ikke har kjøpt julegaver til noen barn, anbefaler jeg denne på det sterkeste! Den er superkoselig og fin, og en bok man har glede av lenge! Kanskje også neste generasjon ;) Boka er utgitt av Cappelen Damm og du finner den der du kjøper bøker!

Ønsker alle sammen en fin kveld - og håper dere har hatt en fin 3. søndag i advent!

1 kommentar:

  1. Så morsomt!

    Tusen takk for godt julegavetips! Det kommer godt med i disse dager :)

    kathrinnystad@hotmail.com

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!