søndag 10. november 2013

Sylvian families og giveaway

Sylvanian families har så mange utrolig fine figurer, og masse vakkert tilbehør! Dette er prisbelønte leker som skaper masse moro og lek! Serien består av forskjellige herlige dyrefamilier, og hver familie har sin egen søte personlighet. Alle sammen bor, leker og jobber i Sylvania, og der har de alt de kan drømme om - hus, butikker, lekeplasser og natur.

Sylvaninan families gir både gutter og jenter inspirasjon til mange timers koselig og fantasifull lek, og dette er er av de mange grunnene til at de har begeistret familier gjennom flere tiår.

Vi har vært så heldig å få en Sycamore Cottage, som allerede er en favoritt. Dette er vårt første bekjentskap med disse søte figurene, og de er allerede så populære, så jeg er helt sikker på at det blir mange flere!















Har du noen av disse søtingene hjemme hos deg? Om du går inn på Sylvanian sin side, kan du bli med i fanklubben og få din første Sylvanian helt gratis. Den lille babyen på bildet er prinsens gave da han meldte seg inn i fancluben. Her kan du også bli kjent med hele utvalget, og være med på morsomme spill og aktiviteter.

Nå kan du få bli kjent med disse, eller utvide samlingen din, eller vinne en fin julegave til en liten - for nå kan du vinne en sylvanian skøyteduo hos meg!

For å bli med i trekningen legger du bare igjen en kommentar under dette innlegget.
Deler du dette innlegget på bloggen din eller Facebook får du et ekstra lodd (bruk gjerne bildet ovenfor), og følger du Facebooksiden min får du enda et lodd. Totalt kan du få 3 lodd. Trekning blir 17.11 - masse lykke til alle sammen!

58 kommentarer:

  1. Veldig søte og populære leker dette. Jeg tar 1 lodd

    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  2. Fine og søte leker til fine og søte barnebarn ♥
    To lodd på farmor.

    tevens@online.no

    SvarSlett
  3. Vil gjerne ha to lodd på dei fine leikene.
    kommentar og facebook.

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  4. 2 lodd på meg, er følger av facebook kontoen din og kommenterer her :D

    Aldri hatt sylvanien selv, med unntak av en ape vi fant forleden dag :P Men tror tilogmed guttungen kunne likt dette :D

    SvarSlett
  5. Jag är med och tar TRE lotter =)
    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/november/hmoholt-4.html#comment
    Gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvarSlett
  6. Hei :) Så søte disse var :) Jeg tar 2 lodd :) Mvh. Linda Salvesen
    salvesen.linda@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Hei

    Prøver lykken med 2 lodd jeg :) Kommentar og følger deg på fb :)

    Mvh Monika T

    SvarSlett
  8. Jentungen sin favoritt. Følger deg på face:) 2 lodd. Krysser fingrene og håper på vinne lykke.

    SvarSlett
  9. Jeg hiver meg med i denne konkurransen din, også Kjempesøt premie. Jeg følger og deler på Facebook.

    3 lodd tror jeg.

    Hilsen An Mo

    an_mo1@hotmail.com

    SvarSlett
  10. 3 lodd :) ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  11. 3 lodd håper jeg på.
    Sylvanian familien er så søte, håper på lykkelodd, smil!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Da bli det 3 lodd her. Disse husker jeg fra da jeg var liten. Jentene mine syns det er så stas når de er hjemme hos besta og leke med disse. Vi har også litt av denne serien her hjemme, super pop.

    Hilsen

    Marita Romfo
    emi010600@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Deltar gjerne med 3 lodd :)

    Hilsen
    Bente Therese Tovås
    bente.tovas@gmail.com

    SvarSlett
  14. Hei,

    disse er supersøte...
    har et barnebarn som garantert ville elske disse søtnosene.
    1 lodd.

    ha en fin uke.
    klem TOVE

    SvarSlett
  15. 3 lotter tack =)

    Dottern skulle bli överlycklig om hon fick detta skridskopar =)
    Tipsat på FB; https://www.facebook.com/desiree.larsen/posts/10151978400541259
    Gillar Facebooksiden din; Desirée Larsen

    Hoppas på tur!

    SvarSlett
  16. Fantastisk premie! :)
    Henger meg gjerne på med 3 lodd for :
    Kommentar-Liker siden din & delt på facebook :)

    Har en liten jente som har ønsket seg alt av sylvian og hadde bitt supert å fått overasket hun med dette :)
    Krysser fingrene og ønsker deg & dine en fantastisk start på uken! :)

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    <3

    SvarSlett
  17. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  18. Jeg trekker tre lodd :) Liker siden din på fb, og har delt konkurransen på fb-linken :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  19. Hei :)

    Da tar jeg 2 lodd og krysser fingerene.

    Ønsker deg en fortsatt god dag :)

    Mvh
    Carina

    SvarSlett
  20. Supersøte leker, hadde vært en perfekt gave til tantebarn!
    2 lodd til meg! :-)

    SvarSlett
  21. Hei, superdupersøte!
    2 lodd på meg :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  22. Disse husker jeg fra jeg var liten selv, stilig at det varer så lenge.
    Tar 3 lodd og krysser fingrene :)
    Mvh. Kristine SKS, kristine907@gmail.com

    SvarSlett
  23. Disse vet jeg at minsta hadde likt.
    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  24. Klart jeg må være med, super overraskelse til en liten jente :) Tar 2 lodd, kommentar og FB :)

    Skøyter er for folk med balanse - selv har jeg ikke en sjanse :D

    Mvh Beate
    lillemeg26@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Veldig søte figurer! Jeg tar 3 lodd og krysser fingrene :)

    bk_bv@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Prøver lykken med 1 lodd 😊 Sylvanian figurene er populære å leke med her i huset😊
    Hilsen Marianne (mariannesporsem@hotmail.com)

    SvarSlett
  27. Sånne hadde jeg når jeg var liten, men har dessverre ikke funnet de igjen når huset til mamma og pappa ble tømt, så tror jeg må ha gitt de videre til en kusine.
    Jeg tar 3 lodd. Liker deg veldig ;) og har delt på bloggen min.

    SvarSlett
  28. Så utrolig søte. :-) Jeg tar ett lodd. :-)

    SvarSlett
  29. De er så søte:))
    Jeg blir med, har en liten niese som elsker disse ♥

    SvarSlett
  30. De er jo verdens søteste figurer :)
    Jeg følger facebooksiden og tar 2 lodd :)
    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  31. Jeg ønsker å være med. Lisbeth N uglylizz78@gmail.com 2 lodd

    SvarSlett
  32. Jeg tar gjerne to lodd, følger på facebook :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  33. Jeg er med :D
    1 Lodd til meg, tusen takk :D

    e-mail: togepi90@hotmail.com

    vennlig hilsen Isabel Aanes

    SvarSlett
  34. 3 lodd til meg, :)

    mvh

    lise_holmedal@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Hei, og god tirsdag!
    Jeg synes også at makroner er mega godt og har hndlet med meg fra Frankrike. Vi har forsøkt å bake selv, med minimalt med hell.. Ble ikke så pene å se på men gode..
    Jeg blir gjerne med i trekningen av familien og håper at et av de loddene jeg trekker er et flakslodd .
    Ha det kjekt!
    Nann Karin

    SvarSlett
  36. Takk for at du deltar på min giwe away! :-)
    Så fin blogg du har, legger meg til. Prøver lykken med 2 lodd jeg, har likt på facebook.

    SvarSlett
  37. 3 lodd, liker og deler på fb :) De er jo bare så søte :)

    SvarSlett
  38. Det får bli 3 av 3 lodd på meg da - så håper jeg pa jackpot :P
    Hilsen Tone, frklangenes@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Jeg er med!
    1 lodd på meg :)
    -Ida-
    ida_jc@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Jeg er med :D
    deltar med 2 lodd, delt på FB :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  41. Jeg er også med :)
    tar gjerne 3 lodd :)

    tomkgreen@hotmail.com, delt på face, følger på face og kommentar :D

    SvarSlett
  42. Hei!
    Jeg tar gjerne 1 lodd :)

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  43. Et lodd, og ønsker gaven til barnebarna som ofte kommer på besøk til bestemor.
    Hilsen Bjørg
    skiern@online.no

    SvarSlett
  44. 2 lodd til meg :) Likt og delt på facebook :)

    Sara J.
    rangoahang@hotmail.com

    SvarSlett
  45. Jeg tar 1 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  46. 2 lodd!
    Krysser fingrene for at jeg vinner, har også meldt meg på i fanklubben bare for gøy, hihi :)
    stina_rule@live.no

    SvarSlett
  47. Så fine :)
    Skulle gjerne hatt de to skjønne små til jul ;)
    Mvh Siv
    sivojento@hotmail.com

    SvarSlett
  48. Disse hadde nok falt i smak hos 3-åringen :)
    Følger på Facebook og delt på Facebook. 3 lodd

    Mvh Hilde hilkvi(at)frisurf.no

    SvarSlett
  49. Tar to lodd :) Hadde vært en kjempefin julegave til jenta mi på snart 4 :)

    SvarSlett
  50. Vilken underbar tävling, hoppas på tur så att lillsessan hemma kan få utöka sina familjer med dessa underbaringar!
    Jag delar tävlingen på FB (Carolina Åhsberg)
    Jag gillar din sida på FB (Carolina Åhsberg)
    3 chanser till mig alltså - håller tummarna! Kram

    SvarSlett
  51. Hadde vore veldig fint og vinne desse så eg kunne gitt dei i julegave til jenta mi på to :)
    Deltar med to lodd(liker Facebook siden din og)
    Marteliaz@ gmail.com

    SvarSlett
  52. 1 lodd på meg:-) ashildsk@yahoo.no

    SvarSlett
  53. Dette er en gave jeg virkelig håper jeg vinner. Jeg synes de små figurene er nydelig og har allereden noen av de til datteren min. Jeg kjører på med 3 lodd for å ha størst vinnermulighet. Jeg har likt siden din lenge og delte konkurannsen på facebook nå + en kommentar her selvfølgelig =)

    lindal248@hotmail.com
    Mvh Linda L

    SvarSlett
  54. Åh wow, vilken drömvinst. Jag är gärna med och tar tre lotter.
    Jag gillar dig på FB och jag delar på min FB, Tina Carlström: https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351

    Kram Tina
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvarSlett
  55. Knallflott leke - perfekt for niesene mine :)

    SvarSlett
  56. Trekker 3 lodd i siste liten. Liker og deler på FB

    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!