søndag 17. november 2013

Nyheter fra Baby Björn



Om du leter etter flere julegavetips, så skal du få de av meg her og nå :)

BabyBjörn har nå lansert det flotte spisesettet sitt i nye farger -  lille, orange og turkis. Du får kjøpt tallerken, skje og glass- Alle produktene er nøye utviklet med tanke på barnets utvikling. De er også PVC-frie og inneholder ikke bisfenol A, ftalater, kadmium, bly, brom eller klor. Plasten er også resirkulerbar!


Og så er det også kommet nye farger på klatrepallen og potten - herlig turkis på disse også. Både potten og pallen er utrolig fine og stødige produkter. Vi har også toalettsetet, som er veldig bra og komfortabelt for de minste å sitte på! Og både potten og toalettsetet er herlige når barna skal lære seg å gå på do selv og slutte med bleie! Vi har potten med ryggstø, og den er helt super!



Og har du lyst på en skikkelig herlig, flott og solid bæresele, anbefaler jeg BabyBjörn ONE som bare er helt fantastisk! Jeg har skrevet om den flere ganger, så titt gjerne innom innleggene her og her, så får du lese mer om hvor fantastisk den er! Nå gleder jeg meg til vesla blir 1 år, så vi kan prøve den på ryggen også! Jenta mi er nå ca 8 kg, og selen er fortsatt veldig god å bruke. Den er så flott utformet, at jeg kan bære henne i timesvis uten å kjenne det i ryggen!


Håper du fikk noen fine tips til julegaver her. BabyBjörn kan kjøpes i mange barnebutikker og nettbutiker, så det er veldig gode muligheter for å få tak i disse kvalitetsproduktene til ditt barn, barnebarn eller en heldig liten annen tass du kjenner!

Ha en super kveld, og lykke til med julegavehandlingen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!