lørdag 2. november 2013

Litt om hobbyen min - Scrapping

Det er flere som har etterlyst scrappeinnleggene mine - veldig koselig!
Jeg valgte å lage meg en egen scrappeblogg for litt siden, slik at jeg kunne samle det jeg laget et sted.

Men jeg skal selvfølgelig vise dere litt av hva jeg pusler med på denne bloggen også innimellom!

Her er noen av de siste kortene jeg har laget:






Og her er noen LO'er som jeg har laget:






Jeg har så utrolig snill mann, så han har laget med scrapperom hvor jeg kan kose meg og ha god oversikt over alle sakene. Slik ble hula mi:




Be det ikke herlig? Her har jeg kost meg mange timer, og gleder meg til alle herlige stunder her! Om du liker det jeg lager, så lager jeg kort på forespørsel. Jeg sender over hele Skandinavia, så det er bare å sende meg en mail på lykkeligmedliten@gmail.com!

Ønsker alle sammen en herlig kveld, med disse velvalgte ord på et skilt jeg kjøpte på Camden i London i fjor:



2 kommentarer:

  1. Så masse fint du har laget i det siste.
    Jeg er veldig dårlig på å gå inn i scrappebloggen din, så er veldig glad for at du viser fram litt her i ny og ned, så kommer jeg kanskje på å gå inn i den andre bloggen også ;)

    God søndagskveld.
    Her er det fyr i ovnen, noen stearinlys, skolebøker utover bordet og forhåpentligvis blir det tid til litt strikking også :)

    SvarSlett
  2. Så mye fint du lager!!
    Så utrolig heldig du er som har et så stort og fint scrapperom!! ØNSKER meg!!!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!