fredag 1. november 2013

Lamaze - leker som stimulerer utviklingen og giveaway

Vi har vært så heldige å få leken Bella the Bunny fra Lamaze. Lamaze tilbyr et enormt utvalg av materialer med forskjellige teksturer, farger, kontraster og mønstre – alt sammen i høy kvalitet.


Babyleker fra Lamaze er basert på tankene bak et spesielt utviklingssystem til spedbarn. Systemet fører deg gjennom milepælene i barnets utvikling og gjør det enkelt å finne den perfekte leken uavhengig av barnets alder: enten det er 0 md.+, 6 md.+, 9 md.+ 12 md.+ eller 18 md.+.

Babyleker fra Lamaze blir designet og utviklet i samarbeid med spesialister på barns utvikling; barneleger, lærere og barnepsykologer. Barnepsykologer fra Yale University er blant de forskjellige spesialistene som har bidratt til utviklingen av Lamazes babyleker.

Solid og gjennomtestet håndarbeid med sterke sømmer gir robust holdbarhet som holder til litt av hvert.
Prinsessa liker den veldig godt, og kan holde på å leke med denne lenge.

 Leken er stor, har mange fine farger, og mange ulike stoffer. Det knitrer og speilet er veldig spennende! Og så må den smakes på!

Lamaze tar deg gjennom milepælene i barnets utvikling og gjør det enkelt å finne den perfekte leken uavhengig av barnets alder: enten det er nyfødt, 6 måneder, 9 måneder, 12 måneder eller 18 månder. På Lamazes nettside kan du klikke deg frem til leker som passer babyen din etter alder. På nettsidene deres kan du også teste ut de forskjellige lekene i den store utvalget!

Jeg har fått muligheten til å dele ut en Bella the Bunny til en av dere også!


 For å bli med i trekningen, må du gjøre følgende:
  1. Legg igjen en kommentar under her og fortell meg hvorfor du leser bloggen min (1 lodd).
  2. Følge bloggen min sin side på Facebook (1 lodd) og her på bloggen (1 lodd).
  3. Del konkurransen på bloggen din med bildet rett over her (sidebar er ok), del på Facebook (bruk deleknappen på facebooksiden min), Twitter, Google+ og/eller Instagram (husk å tagg bildet med @lykkeligmedliten og #giveaway) (1 lodd for hver deling). Bruk gjerne bildet ovenfor og/eller trykk på knappene under dette innlegget for å dele.
Husk å legge igjen eposten din om du ikke har egen blogg og skriv hvor mange lodd du tar i kommentarfeltet. Leken trekkes 15.11. Masse lykke til alle sammen!

27 kommentarer:

  1. Jeg er en følger av bloggen din. Syns du skriver mye nyttig, selv om jeg ikke har så små barn lengre, men det er mye jeg kjenner igjenn fra da mine var små .
    Likt og delt
    så prøver lykken med 3 lodd

    marita romfo

    emi010600@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Du har en veldig fin blogg og jeg er veldig glad for alle de flotte give away som du har.
    3 lodd på meg, liker og deler på facebook :)

    SvarSlett
  3. Hei
    Jeg må bare bli med på denne da Lamaze er de flotteste babyleken jeg vet om. Lillegutt har en rosa drage han elsker.
    Jeg leser bloggen din fordi jeg liker måten du skriver på, og nå som jeg selv har bitteliten bebbis så er det veldig interessant å lese dine produktanmeldelser.
    Jeg følger bloggen din både her og på fb. og jeg har delt på twitter , google+ og fb(brukte deleknappen under innlegget du hadde postet om denne giveawayen) så da trekker jeg 6 lodd og krysser fingre :)
    Klem fra Monika T

    SvarSlett
  4. Åh så fin giveaway....denne hadde vært gøy å vinne så kunne jeg ha gitt den i julegave til min nyeste niese som kom til verden i september. :) Trekker 3 lodd denne gangen..
    Jeg liker bloggen din fordi du har masse varieret å nyttig innhold. en koselig blogg å lese! :)

    klem fra swimzy
    swimzy81@gmail.com

    SvarSlett
  5. 2 lodd til meg da :)
    Jeg syntes du har en artig blogg, kjekt og inspirerende ;) hilsen Nina

    SvarSlett
  6. Denne hadde vært topp til lillesnuppa. 1 lodd
    Leser bloggen din fordi den er nyttig og variert med masse flotte giveaways og fine produktanmeldelser

    martine@svarstad.com

    SvarSlett
  7. 3 lodd på meg :)
    Mange fine tips her, og ikke minst mye flotte give aways!
    - Ingrid

    SvarSlett
  8. Du har en blogg med mye variert innhold og gode tips og ideer.
    Liker din facebook og delt her.
    Trekker 3 lykkelodd.

    Mvh Anita
    kvalheimsjenta@gmail.com

    SvarSlett
  9. Jeg leser bloggen din fordi du har en fin måte å skrive på og siden vi har barn i samme alder er det flere tips har som jeg har nytte av. Også har du mange flotte giveaways i tillegg
    Liker på Facebook og delt på Facebook
    3 lodd

    Mvh Hilde K hilkvi(at)frisurf.no

    SvarSlett
  10. Jag är med och tävlar med fyra lotter.
    Läser din blogg för att jag älskar att läsa om andras mammaliv, vardagen som småbarnsmamma liksom... lever ju själv med flera barn så det är alltid kul att läsa om andra, ta del av andras vardag och tips å råd när sånt kommer upp.
    Följer dig på bloggen och facebook (Annika Nilsson Pettersson) sen tidigare.
    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/november/hmoholt-3.html#comment

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvarSlett
  11. 1) Jeg har fulgt deg lenge. Leser i rykk og napp fordi jeg får ideer. Og konkurransene dine er flotte.
    2) Jeg følger på Facebook fra før.
    3) Jeg deler på Facebook.

    Tror det blir 3 lodd.

    Hilsen An Mo

    an_mo1@hotmail.com


    SvarSlett
  12. jag är gärna med och tävlar. Jag läser din blogg för tillfället av anledningen av att vi har barn som vi faktiskt trodde skulle komma på samma dag :-)
    Det är kul att följa någon med barn i samma ålder.

    Jag gillar på FB och via google här på din sida sen förut (Anna Karlsson och En Mölnbobos Liv).

    har länkat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/11/05/lamaze-1511/

    blogg@annakarlsson.se

    SvarSlett
  13. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  14. Lamaze sine leker er en favoritt for lilleprinsen i det bittelille huset også - denne hadde vært super:) Trekker 1 lodd:)
    Jeg fant bloggen din inne på en annen blogg, er stadig på utkikk etter fine "mammablogger" nå som jeg selv har fått barn,
    så jeg gleder meg til å følge deg:)

    Klem Jennifer/bittelillehuset

    SvarSlett
  15. 1. Haha, ja det kanske låter konstigt. Men jag läser din blogg för jag försöker lära mig Norska, min chef är norska och därför hjälper det mig massor när jag förstår språket bättre. =) Dessutom har det du skriver om gjort att jag fastnat i din blogg =)
    2. Jag följer din blogg på FB, Tina Carlström.
    3. Delar på min FB, Tina Carlström.
    Tre lotter blir det =)
    Kram Tina
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Jeg følger bloggen din fordi jeg synes det er gøy å lese om de produktene du prøver.
    Jeg følger bloggen og facebooksida di, og har lagt bilde av giveawayen i sidebaren min, så da skulle det bli fire lodd.

    Så krysser jeg fingrene for min 6 mnd gamle Samuel :)

    SvarSlett
  17. Hei,

    Denne vil jeg være med på! Jeg liker blogginnleggene og elsker konkurransene :)

    Jeg følger bloggen både her og på Facebook, har linket til konkurransen på Facebook. Det blir til sammen fire lodd på meg.

    kathrinnystad@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Hei.
    Tar 7 lodd.
    liker og lese om det du skriver, innom et par ganger i uken :) følt deg en stund nå :)
    hegegr@hotmail.com

    SvarSlett
  19. *Vilken fin blogg, har aldrig tidigare vart in men du har en blogg som är intressant =)
    * Jag följer dig på fb (emnitus hjorth)
    * Delat på min blogg: http://www.nattstad.se/Emmahjorth?id=10822638
    *Om jag vinner vil jag ge denna till min sambos lilla syster i julklapp =)
    *Min hotmail: emnitus@live.se

    Jag håller tummarna hårt =)

    SvarSlett
  20. Jeg følger deg både her og på facebook. Ha så klart delt på facebook
    Koselig å lese det du skriver og du har mange flotte tips på bloggen :)

    bente.tovas@gmail.com

    SvarSlett
  21. Jeg tar 3 lodd :-)
    Følger bloggen din fordi den har mye interessant om barn. Konkurransene har jeg ikke vært med på men nå er det 12 dager til jeg skal ta keisersnitt og endelig få møte den lille jenta mi, så denne premien kan komme godt med :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  22. Er i litt babyrus nå som gammeltanteungene kommer som perler på en snor og følger med på hva som "rør seg" til inspirasjon for meg som presangkjøper til nurkene :) Jeg storkoser meg!
    4 lodd til meg.
    Hilsen Wenche

    SvarSlett
  23. Jeg er så heldig at jeg er farmor til 5 flotte gullunger :-) 3 av disse er såpass små at jeg har stor interesse av å følge deg både på Facebook og her på bloggen din. Interessant og flott blogg for oss som er ferdige med småbarnstell,men som er ivrige støttespillere på sidelinjen nå som en ny og høyt elsket generasjon vokser opp !-!
    Det blir vel 3 lodd på meg,hadde vært supert med flere leker her når knøttene kommer på besøk .....

    tevens@online.no

    SvarSlett
  24. Liker å lese bloggen din siden den har så mye nyttig og interessant om småbarn. Du har enkle og originale innlegg som er veldig positivt for min del :) Jeg tror denne leken ville vært perfekt for minstemann så krysser fingrene med 4 lodd :) hilsen Katja (kamha90@gmail.com)

    SvarSlett
  25. Liker bloggen fordi den er avslappet med søte og nyttige innlegg, hyggelig kveldslesning :) jeg liker og deler på facebook, 4 lodd :)

    Hilsen Mari:D

    SvarSlett
  26. Du skriver om mye interessant,ikke minst om det å være mamma og alt det medfører :) Så har du utrolig mange gode tips og råd om forskjellige ting,og fantastiske giveaways :) :) (Må jo være ærlig å si at man liker det da haha). Jeg følger på fb,bloggen din følger jeg,kommenterer dette og deler :) Vips blir vel det 4 lodd :) Og ønsker deg en flott dag og ei nydelig helg fortsatt :) Klem Linda Salvesen
    salvesen.linda@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Do not let your kid with out quality Babyprodukter their are multiple types of amazing toys available in market.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!