fredag 8. november 2013

Koselig jentetur til Trondheim

Forrige helg dro jeg og prinsessa til Trondheim på jentetur. Vi hadde det supert, og fikk handlet julegaver, nytt til mamma og vært på masse cafeer og spist masse deilig mat!


Vi bodde på Brittania. Nydelig frokost ble inntatt hver morgen i den vakre palmehavem. Brittania har også et fantastisk SPA som ble inspisert, og som skal prøves neste gang!


Jeg syntes Bakklandet er det aller koseligste området i Trondheim, og må alltid vandre en tur gjennom den gamle bebyggelsen! Her er det også mange fine cafeer, bl.a Skydsstasjonen, men her kom jeg meg dessverre ikke inn med barnevogna.


Jeg har aldri vært oppe på festningen før, men denne gangen ble det en tur opp dit også! Det var det en koselig resturant, men veldig god mat! Så dit skal jeg flere ganger! Og så fikk vi med oss en fantastisk solnedgang over byen!


Nidelven er jo også bare nydelig, og mellom shopping og cafebesøk ble det også tid til geocaching, og tilsammen 10 cacher ble logget! Morro!

 

Så slitne ble vi etter 4 dager i Trondheim, og det var godt å ta toget hjem til guttene som ga oss en varm velkomst!

Liker du Trondheim? Hva er det du alltid må gjøre når du er der? Gode tips tas imot med takk til neste gang!

2 kommentarer:

  1. åh vilka fina bilder :D blir avis nu ju

    (du som är mamma.. ja vill gärna ha din åsikt ang en artikel jag skrivit för vimedbarn.se
    dela gärna så fler får veta detta och kan lämna sina åsikter!
    http://shapeful.vimedbarn.se/ditt-barn-ar-for-tjockt/ )

    SvarSlett
  2. så koselig! Ser ut som en nydelig by! Har ikke vært der selv enda, men en vakker dag :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!