torsdag 28. november 2013

Julekalender hos Pickatale


Min gode samarbeidspartner Pickatale har laget en veldig unik og spennende julekalender i år som jeg gjerne vil tipse dere om!


Illustrasjonene er klare til deres aller nyeste julefortelling, men teksten mangler! Kanskje du vil hjelpe dem å skrive den?


Hver dag publiseres en ny side fra boken. Din oppgave er å skrive en setning eller to som du mener passer til bildet. Kommentaren med flest stemmer blir dagens vinner og får plass i den ferdige boka!

Alle som melder seg på konkurransen er med i trekningen av mange flotte premier.


Gjør dere klare - 1. desember publiseres første bilde i julekalenderen!

Konkurransen finner du på Facebooksiden til Pickatale her fra 01.12. Jeg skal være med - skal du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!