mandag 25. november 2013

Julegavedryss 2

I dag skal dere få muligheten til å vinne en personlig almanakk. Jeg har i flere år samarbeidet med Personlig almanakk, og syntes produktene deres bare blir lekrere og lekrere for hvert år.


I år har jeg hatt en helt enkel almanakk med en ren og enkel design. Jeg klarer meg ikke uten en almanakk i papirformat, selv om jeg har kalender både på dataen og mobilen, så må jeg skrive ned saker og ting. Jeg bruker den både til avtaler privar og på jobb, men syntes også det er supert å skrive ned ideer jeg får - om det er til blogging, scrapping eller andre prosjekter. Den er også super om jeg skal planlegge å få ferdig ting, eller om det bare er småting jeg må huske.

Her ser du hvordan kalenderen min ser ut inni:



Man velger både farger og layout inni kalenderen akkurat slik man vil ha det. Jeg syntes det er herlig å kunne lage den akkurat slik jeg vil, og elsker valgmulighetene Personlig almanakk gir.


Også i år gir snille Personlig almanakk en kalender til en av dere heldige lesere! For å bli med i trekningen, må dere gjøre følgende:

For å bli med i trekningen legger du igjen en kommentar under dette innlegget med en historie om når du virkelig skulle ønske du hadde hatt en almanakk og skrevet ned noe som du glemte! Gleder meg til å lese historiene deres!

Deler du dette innlegget på bloggen din, Facebook eller instagram (husk å tagge med #lykkeligmedliten) får du et ekstra lodd (bruk bildet ovenfor), og følger du Facebooksiden min får du enda et lodd. Totalt kan du få 3 lodd.

Lik også gjerne Personlig almanakk på Facebook og på instagram @personligalmanakk.

Masse lykke til!

#personligalmanakk

25 kommentarer:

  1. Disse er så fine.
    Jeg har en almanakk jeg bruker på jobb, men skulle virkelig trengt en hjemme i sommerferien. Da jeg 3 ganger på rad surret med legetime (1.gang kom vi 10 min for sent, 2.gang kom vi dagen før, og 3.gang kom vi en time for tidlig.....)
    3 lodd til meg.

    SvarSlett
  2. Jeg har utallige historier om glemte avtaler og rot som følge av å ikke bruke almanakk. Med over gjennomsnittet stor familie, så blir det mange avtaler å holde styr på, og det blir fort kræsj og rot om man ikke er pinlig nøyaktig med å skrive opp alle avtalene.
    En gang ble det fullstendig kaos da mannen min hadde glemt å si ifra at han skulle på kurs med jobben på kveldstid, samtidig som at de to eldste jentene hadde avtaler de ikke kunne bryte. Selv skulle jeg på styremøte i korpset mens to av barna skulle på korpsøvelse (heldigvis på samme sted til samme tid). Jeg har en stående avtale med svigermor om at jeg bare kan levere tvillingene på 2,5 år til henne da jeg skal på møte - uten å behøve å avtale noe på forhånd. Så jeg kjørte avgårde i hui og hast til svigermor, da jeg innså at mannen min ikke kunne ha ungene hjemme. Og da jeg kom inn døren der ble vi ønsket velkommen av hele familien....for bestemor skulle feire bursdagen sin den dagen, og vi var også invitert - men min kjære surrebøtte hadde glemt å si det til oss, og greid å glemme avtalen selv også. VELDIG pinlig, for å si det mildt.

    SvarSlett
  3. Tre lodd på meg forøvrig :) Jeg glemmer visst lett jeg også ;)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  4. Heisan!

    Så kjempefin almanakk, kunne gjerne trengt en slik <3
    (Så slipper jeg å komme en måned for tidlig til tannlegen igjen... ) :)

    Jeg krysser fingrene, og ønsker alle en flott førjul!

    Vennlig hilsen Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  5. må vær den uka e hadde time hos fysio....legen...sykehuset....2 foreldremøter og personalmøte på jobb . Gikk såå i surr at e måtte ringe alle å høre NÅR e sku møte her og der :) liker sia...delt på face...3 lodd :) ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Hei

    Jeg er generellt rotete av meg...og med 3 barn så er det innimellom det er fint med litt system....Dette skjedde for noen uker siden...jeg hadde ett avtalt møte kl 9 på en onsdag....tirsdag kveld prater jeg med en av de jeg skal i møte med og avslutter samtalen med : da sees vi klokka ni i morra da....morran kommer, jeg ordner de to eldste og får de i vei til skolen, gir lillebror mat og legger han i senga for han ble trøtt av frokosten for så å legge meg igjen for man skal jo passe på å sove da babyen sover.....kremt....kvart over 9 ringer telefonen min og i andre enden er de jeg skal i møte med for 15 min siden og lurer på hvor det blir av meg.....kan tro jeg hadde rakettfart nedover...derfor trenger jeg en personlig almanakk ;)
    Jeg følger bloggen din og jeg har laget ett innlegg om giveawayen her : http://nomana.blogg.no/1385473155_julegavedryss_hos_hil.html
    Så da blir det totalt 3 lodd på meg :)

    SvarSlett
  7. Jeg glemte av farsdagen.. Derfor trenger jeg en slik almanakk sårt! :)

    SvarSlett
  8. Jeg er med. Det ble tre lodd på meg (http://wantitmakeit.blogg.no/1385483323_vinne_ikke_av_meg_da.html). En gang glemte jeg å pakke til en tur jeg skulle på, så det ble pakking på 3minutter i håp om å rekke bussen. Aldri mer glemming av avtaler/turer ol. Da passer det med en personlig almanakk som kan hjelpe meg å passe på avtalene mine :) Ha en fin uke :)

    SvarSlett
  9. Når jeg mistet mobilen og var helt lost!!! Hadde ingen anelse om hvor jeg skulle til noen tider.
    Og som det tok tid å få alt på plass!!

    SvarSlett
  10. Jeg er gjerne vinner. Som student vil det vært kjekt med en personlig almanakk.
    Kontakt meg; andreaalfsvaag@hotmail.com

    Klem fra Andrea

    SvarSlett
  11. 3 hærlige lodd flyr min vei:))

    Jeg har delt deres side jeg finner,
    håper jeg blir den lykkelige vinner:)
    Venter jo spent,
    folder fingre pent,
    kanskje blir det mine øyne som skinner:)))

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Alltid :) :) Har så mange jern i ilden,så jeg trenger alltid en sånn:) Ellers går alt i glemmeboken retten og sletten :) Tar 3 lodd,og ha en flott mandag :) :) Mvh. LInda Salvesen,salvesen.linda@hotmail.com

    SvarSlett
  13. i evig mammatåke så glemmer eg fort ting. Og har ikke tall på hvor mange ganger eg har kommet på dagen etter at eg hadde legetime, Gabriella skulle til tannlegen ol. fordi eg ikke skrev det ned :p

    SvarSlett
  14. Jeg hadde en sånn før, den var helt fantastisk :) Jeg glemte for noen uker siden at jeg skulle kjøre en venninne til flyplassen. Våknet da hun ringte. måtte skyndte meg noe vilt for at hun skulle rekke flyet, kjipt ! Da savnet jeg boken min :P mjau9261@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Jeg merket at når jeg fikk datteren min skulle jeg gjerne hatt en almanakk. Det ble plutselig mange ting jeg hadde lyst til å huske på når det skjedde og alt hun lærne, men hadde ikke noe almanakk til å skribve det ned i. Nå trenger jeg virkelig en for neste år =D

    Jeg tar 2 lodd. (kommentar og like facebooksiden din)
    Mvh Linda L (lindal248@hotmail.com)

    SvarSlett
  16. Jeg brukte mobilen som almanakk, og det gikk ganske fint inntil telefonen gikk i stykker. Jeg fikk tak i en ny telefon, og trodde jeg hadde kontroll på alle avtaler inntil legen til sønnen min ringte. Jeg hadde tydeligvis forvekslet to datoer, og siden legen var en spesialist kunne det ta en stund til vi kunne få ny time (heldigvis hadde jeg flaks nok til at noen avlyste en time kort tid etter). Nå skriver jeg alt ned, da er jeg iallefall ganske sikker på at avtalene ikke blir borte for meg ;) Jeg liker deg på facebook :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  17. Jeg jobber fulltid og har 4 aktive barn. Det betyr mange planer og avtaler - "hodet" mitt blir gjerne kalenderen på jobb-PC'n .. på jobb, blæh.. Ikke det mest praktiske. Veldig tungvint. Bruker ofte kameraet eller bilder for å finne tilbake til når vi var hvor, har mange gule lapper og ei full tavle med info. Blir litt forvirret kan man si og savner den tiden jeg brukte A-plan og hadde full kontroll - hele tiden :)

    Deltar gjerne her, de ser flotte og oversiktlige ut de der :D

    Ha en fin dag!
    Eli Kristin
    eli.magnussen@enivest.net

    SvarSlett
  18. Prøver meg med 3 lodd. Den nyeste historien jeg kommer på er en avtale jeg hadde i bhg til min sønn. Jeg hadde fått en lapp om at PPT skulle komme å snakke med meg tirsdag (trodde jeg).
    Jeg dukket opp tirsdag og satt å ventet i 30 min for jeg tenkte at hun kanskje var litt sein.
    Det var vist onsdagen vi hadde en avtale.
    Og jeg måtte jo da selvfølgelig dra tidlig fra jobb 2 dager siden jeg bommet sånn.
    Følte meg ikke så smart da, hehe.

    /Therese

    tsae86@hotmail.no

    SvarSlett
  19. Alle mødre har vel sneven av ammetåke, og jeg er intet unntak. Med min førstefødte klarte jeg å møte opp til legesjekk til feil tid to dager på rad, tredje dagen ble det korrekt ;-)

    deltar med 3 lodd. Super premie.

    SvarSlett
  20. Jag önskar att jag skrivit ner dagen jag hade matteprov i min almenacka... Det var lite jobbigt att komma till skolan och alla var jättenervösa och jag förstod inte varför. Haha.. Har gillat dig på facebook så hoppas att jag vinner :).

    SvarSlett
  21. Jeg glemte hvilken dato hunden min skulle på oppfølgingstime etter operasjon. HVER gang hun har vært hos veterinæren har det vært på en onsdag, men denne gangen fikk hun time på en fredag (som var dagen før min termin). Lillesøster kom til verden en uke før den opprinnelige avtalen, og da onsdagen kom uken etter, så stresset jeg opp alle i familien, og dro med meg mann, baby og hund (og fortet å levere storesøster i barnehage), for å dermed kjøre en total bomtur, siden timen ikke var på en onsdag, men en fredag - og jeg var to dager for tidlig ute! BLÆ! 3 lodd!
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  22. När jag för nåt år sedan sommarjobbade och kom till jobbet en dag för tidigt. Fålk tittade konstigt på moig och undrade vad jag gjorde där. :)
    2 lotter
    länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

    SvarSlett
  23. Når nye, individuelle, "vaktlister" blir diskutert og satt opp. Jeg har ikke almanakk, og dermed ikke en enkel oversikt over hvilke dager og datoer det er snakk om.

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  24. Jag är gärna med
    1.gillar på fb Annica karlsson
    2.delar min blogg http://flinkan69.bloggplatsen.se/
    3.Behöver en personlig almenacka hålla ordning på schema och aktiveter
    Annica@flinkens.com

    SvarSlett
  25. Jeg følger Facebook siden din fra før :)

    Jeg har en kollega som vi alltid "erter" for at hun fører alt opp i almanakken. MEN det er jammen meg hun som alltid husker på bursdager, avtaler, om noen skylder hverandre penger og andre viktige ting. Dama har full oversikt, det er noe helt annet enn hva jeg har, som alltid glemmer planleggingsdager i barnehagen for eksempel. Livet mitt trenger sårt en almanakk! Og tenk så stolt kollegaen min ville blitt! :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!