søndag 24. november 2013

Julegavedryss 1

Siden det nesten er første søndag i advent, så starter jeg julegavedrysset til dere lesere! Først ut er flinkeste Lena bak Designs by Sandsvik som lager utrolig masse lekkert med alle de søteste og stiligste stoffene du kan tenke deg! I vår bestilte jeg sommerkjole hos henne til prinsessa med aper som var utrolig lekker!


Kjempestilig ikke sant?

Nå vil Lena som syr alle disse nydelige klærne gi dere lesere en lue og en siklesmekke i det tøyet dere velger selv! Så nå kan du få et unikt sett med akkurat det stoffet du ønsker deg, og unngå at alle barna har akkurat det samme!


For å bli med i konkurransen, må du gjøre følgede:
  1. Like Designs by Sandsvik på Facebook (1 lodd)
  2. Gå inn her, og legg igjen en kommentar med hvilket tøy du vil velge om du er den heldige (1 lodd)
  3. Følge Designs by Sandsvik på Instagram - designsbysandsvik
  4. Dele julegavedrysset på din egen blogg, Facebook el (1 lodd pr deling)
Jeg blir veldig glad om du følger bloggen min her og på Facebook så går du ikke glipp av nye giveaways og spennende innlegg, men denne gangen gir det det ingen ekstra lodd. Siste frist for å være med er 8.12, ig husk å legge igjen mailadressen din om du ikke har egen blogg. Masse lykke til alle sammen.

22 kommentarer:

  1. Så skjønn :) Liker på fb.og deler :) Ønsk meg lykke til haha :) Mvh. Linda Salvesen,salvesen.linda@hotmail.com

    SvarSlett
  2. 1. Jag gillar redan på FB, Tina Carlström.
    2. Jag fegar alltid och vill ha säkra kort med enfärgat, därför vore det kul med detta tyg: http://1.bp.blogspot.com/-e9VXQvMOEig/UiuODLTFcgI/AAAAAAAAA9o/-bQVG3VSuB8/s1600/DSC_0597.JPG
    3. Följer på instagram.
    4. Delar på min FB, Tina Carlström.

    Gillar dig på fb.
    Kläm, Tina
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Liker dere begge på Facebook og følger på Instagram.
    Falt veldig for det blå stoffet med aper på, siklesmekke og lue hadde vært genialt!

    Stine
    stine.renden@gmail.com

    SvarSlett
  4. Må prøve lykken:) 2 lodd til meg
    Jeg har en elsk på stjerner, så måtte nok blitt i stjernestoff hvis jeg vinner.
    God bedring til deg:)
    Siljeab@hotmail.com

    SvarSlett
  5. 1. Gillar redan, Åsa Olsson
    2. Har jag turen att vinna vill jag ha det blå tyget med cupcakes på.
    3. Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2013/november/8-december-julgavedryss.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvarSlett
  6. 2 lodd til meg.
    deler på bloggen, og vil gjerne ha brun med sjiraffer...

    SvarSlett
  7. Prøver lykken med 2 lodd
    Syntes dette stoffet er helt fantastisk http://lh5.ggpht.com/-dFEFxfAWFUY/UZPjXe5cvHI/AAAAAAAAAZ4/KT4QCkuD53I/s1600-h/IMG_7160%25255B5%25255D.jpg

    martine@svarstad.com

    SvarSlett
  8. 3 lodd på meg, deler på facebook :)
    tova-9(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Glemte å si at jeg ønsker meg tøyet med jungeldyr på hvis jeg vinner :)

      Slett
  9. Tre lodd på oss! kjempemange artige print, men favoritten ble dyrene i jungelen!
    mailen min er eliseroth84@gmail.com

    SvarSlett
  10. Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla till min son Milo! :)

    1. Gillar på facebook. Heter Zandra Svantesson där.

    2. Om jag skulle få den stora äran att vinna, skulle jag välja detta underbara tyget:
    http://lh4.ggpht.com/-xHiMeZnW6D8/UpfByGLoaZI/AAAAAAAABac/Nb2D2cd1QUY/s1600-h/129%25255B3%25255D.jpg

    3. Har tipsat om tävlingen på facebook. Zandra Svantesson '

    Nu kan jag bara hålla alla tummar & tår jag har, det hårdaste jag kan! <3 :)

    Mejl: zandra_svantesson@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Likt på face, delt på face
    Luene med ugler var flotte. Ønsker meg en blå en :-)
    2 lodd på meg.

    SvarSlett
  12. Hei, to lodd på meg :)
    Stjernestoff :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  13. Blå ape er favoritten min :) Liker designs by sandvik på fb og krysser fingre

    Mvh
    Monika T AA

    SvarSlett
  14. Hei!
    Håper jeg ikke er i seneste laget her ;)
    Jeg ville valgt gul apelue dersom hun har gul i tillegg til blå, og det svarte smekket med rundinger :)
    Ha en fin førjulstid!

    Klem fra Beate F
    lillemeg26@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Hei på deg! Så mye fint den dama lager. Og mange nydelige varianter i stoff. Skulle jeg være den heldige tar jeg gjerne et gutteaktig stoff for eksempel dette:

    http://lh4.ggpht.com/-ByT-qxHleQ4/UpfBfuwudQI/AAAAAAAABWc/mdztSmEHHfE/s1600-h/142%25255B3%25255D.jpg

    Jeg liker og deler på Facebook.

    3 lodd tror jeg.

    Hilsen An Mo an_mo1@hotmail.com

    SvarSlett
  16. 3 lodd her :) Trur jeg hadde valgt noe stoff med stjerner på :)

    bk_bv@hotmail.com

    SvarSlett
  17. 3 lodd på meg :) liker facebook siden (din og), og deler på gacebooksiden min. Om vi skulle ha vunnet, ville jeg ha valgt enten aper ellrr dinosaurer :)

    Mayto31@hotmail.com

    SvarSlett
  18. 3 lodd. Noe rødt med stjerner på til snuppa mi hadde jeg valgt :)

    bente.tovas@gmail.com

    SvarSlett
  19. 3 lodd :) Elsker girafftøyet ! :) , og liker Designs by Sandsvik på fb oog har delt gavedrysset ditt på fb ! :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!