lørdag 23. november 2013

Julegavetips og eksklusiv rabattkode

I kveld har jeg tenkt å gi dere enda flere julegavetips, men aller først - tusen, tusen takk for alle hilsninger i går! Det varmet utrolig masse! Jeg er fortsatt under utredning, og håper de snart finner ut hva det er, så jeg snart får komme hjem til barna og mannen frisk og rask!

Alle gavetipsene jeg har funnet frem til dere i kveld er fra nettbutikken 0-4. Her har de masse lekkert til de små, og har du ikke vært her før, lover jeg deg at du ikke blir skuffet. Om du fortsetter å lese, vil du få en eksklusiv rabattkode til deg som leser bloggen min, slik at julegavekjøpene i år kan gjøres litt billigere!


Første tips er de flotte matboksene fra Yubo. Jeg har testet en slik, og håper du leste innlegget mitt om dem. Disse matboksene er er utrolig romslige, og i tillegg smarte ved at man kan skifte mønster og dermed få en helt ny matboks. Du kan se hele utvalget her.


På soverommet til barna er det jo alltid koselig med nye sengesett. Og nattlamper er jo en suksess. Den fine lampen fra Paboo har vi testet og blogget om tidligere.
Sengesettene finner du her, og nattlampene finner du her. Lampen fra Paboo er på tilbud nå til bare kr  219, og normalprisen for denne er 399, så her kan du virkelig gjøre et kupp!





Trøstiser bamser er utrolig fine bamser, som skal ha trøste barna. Hver bamse har sine unike egenskaper, så her kan du finne en bamse som kan trøste barnet ditt for akkurat det barnet er redd for. 0-4 har de alle, og du finner dem her. Smart julegave som blir verdsatt i mange år!






Gaver til barnas spisestund er alltid populære. Coolertwist er en maskin som kjøler ned vannet fra kokede varm til drikketemperatur på bare noen sekunder. Denne bruker jeg flere ganger om dagen, og hadde ikke klart meg uten den til noen av barna. Du kan lese blogginnleggene mine om den her, og du finner den på tilbud i nettbutikken her på tilbud til fantastiske kr 199 mot kr 349 normalt! Silisqueezen er også utrolig fin, og kjekk å ha med i stelleveska eller å bruke hjemme. Jeg har blogget om denne her, og du finner den i nettbutikken her. Også drikkeflasken er på tilbud, og du finner den her. Det samme er spisesettet som du finner her til bare kr 85.


Den flotte lammeskinnsposen fra TFK er varm og god, og på tilbud til kr 1449 akkurat nå! Super gave som du finner her! Koppeholder til vogna er også noe som alle vi som er ute og triller setter pris på. Denne finner du her. Boken om meg fikk vi fra forlaget da den ble gitt ut, og vi har kost oss masse med den. Den er kjempefin og har veldig fine illustrasjoner. Denne kjøper du her, og du kan lese om hva vi syntes om den og se flere bilder her. Badesetet ser også genialt ut, og dette finner du her.


Så en ekstra stor bonus til dere lesere. 0-4 gir dere hele 20% rabatt på ditt kjøp om du bruker rabattkoden hmoholt. Denne koden er gyldig helt til 31.12, og gjelder på alle produkter til ordinær pris! Kjempetilbud syntes jeg. Tusen takk til 0-4 som er så snille!

Håper alle sammen får en fin kveld!


1 kommentar:

  1. Så mange gode tips! Her var det mye jeg kunne tenkt meg:)
    klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!