fredag 22. november 2013

I en seng på hospitalet....


I dag hadde jeg mange planer! Skulle vaske hus, skru sammen nye hyller på hobbyrommet, leke masse med prinsessa, lage et spennende blogginnlegg og lage hjemmelagde kjøttkaker til prinsen! Men sånn skulle det ikke bli! Isteden er jeg blitt innlagt på sykehus, og er ikke i noe form! Savner barna og mannen masse allerede, og håper at de fikser meg fort! I mellomtiden kommer det nok ikke så mange blogginnlegg, men jeg er plutselig tilbake! Håper dere har en fin helg alle sammen ❤️

7 kommentarer:

  1. Nei og nei og nei.
    Håper du blir bra raskt og kommer hjem til dine kjære.

    Klem

    SvarSlett
  2. Åh :/ Hva er galt? Masse god bedring ♥

    SvarSlett
  3. HEI,
    huff da. håper det ikke er noe alvorlig og at det går bra med deg.
    GOD BEDRING!
    klem TOVE

    SvarSlett
  4. Huff da....Håper du blir fort frisk, og snart er hjemme igjen hos mann og barn <3

    Klem

    SvarSlett
  5. nemen uff da . hva har skjedd ? God bedring, håper du blir frisk fort !

    SvarSlett
  6. uff, håper deg går bra med deg og at det ikke er noe alvorlig!!! Masse god bedring. Go klem

    SvarSlett
  7. Uff dette høres ikke bra ut...håper det ikke er alvorlig og at du kommer fort på beina igjen...god bedring :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!