torsdag 14. november 2013

Hva har jeg i stelleveska mi?

For 2 1/2 år siden lagde jeg et innlegg om hva jeg hadde i stelleveska mi. Så nå tenkte jeg det var på tide å lage et nytt innlegg om hva keg har i den nå! Etter å ha tatt alt jeg hadde ut av stelleveska mi, ble jeg veldig overrasket over hvor mye som var der, og at vesken rommer så masse.


Jeg har fortsatt den fine Willvin-vesken min. Denne selges dessverre ikke mer, men jeg syntes den er like flott i dag som da jeg fikk den i 2010!

Inni vesken fant jeg følgende:


Strikkede sokker og votter som mammaen min har strikket, bleier fra Pampers, mandarin, 3 (!!) pakker våtservietter, ansiktsservietter, engangssmekker fra Tommee Tippee, silikonsmekke fra Tommee Tippee, 2 skjeer fra Tommee Tippee og kopp fra Tommee Tippee med beskyttelse over tuten, saks til å kutte opp frukt og grønnsaker, sutt til å ha frukt inni, 2 smokkesnorer med smokk fra Elodie Details, strikkede bummer, skifteklær, silisqueeze, gulpeklut, 3 pakker med papirlommetørkler, skje til å sette på fruktposer fra Bambino, Sophie bitering, engangs stelleunderlag, Silisqueeze, bleieposer og uglerangle fra MyTeddy.


Så har jeg et "mamma" rom i vesken, hvor jeg fant alt dette:


Her var det kamera, fransk kake (amaretti som er kjempegod), håndkrem, 2 leppestifter, toalettmape med kremer til både meg og babyen,  lipgloss, min kjære iPhone med cover fra Louis Vuitton, pengebok fra Louis Vutton, 1 flaske Limo, bleiepose, penn, helsekortet til prinsessa, lipbutter, bind, 2 gavekort, 2 pakker tyggis og skjermpussere som jeg ikk i banken.


Hva har du i stelleveska di, og hva kan du ikke forlate huset uten?

1 kommentar:

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!