onsdag 20. november 2013

Herlig overraskelse i postkassen

I dag 20.11 er det barnas dag! Og på denne dagen vil jeg gjerne vise dere den fine pakken jeg fikk i posten for noen dager siden!


Og inni den fine pakken, fant jeg denne fine esken:


Og inni den rosa, nydelige boksen, lå herlige saker til babyen fra Sebamed.


Esken kom fra snille Tampons for Free som nå samarbeider med Sebamed. Har du ikke sjekket ut Tampons for free, er den verd et besøk. Her får du jevnlig gratis tamponger, og hvem liker vel ikke det? Sjekk også ut Facebooksiden deres, så går du ikke glipp av kampanjer!

Siden det er barnas dag i dag, så har jeg lyst til å minne dere på hvor viktig det er å ta vare på huden både til store og små. Jeg er nøye med å passe på både min og barnas hud, spesielt nå som vinteren er her. Sebamed har gode produkter for både liten og stor, og har produkter som passer til de fleste.

På babyer er ikke beskyttelsesbarrieren fult utviklet ved fødselen, og da er babyens hud esktra ømfintlig. Sebamed baby har produkter som har en pH verdi på 5.5 som hjelper huden med å bygge opp og stabilisere sin naturlige beskyttelsesbarriere. Ingen av Sebamed Baby produktene inneholder allergifremmende fargestoffer, parabener eller parfyme! Alle produktene er klinisk testet, og man får kjøpt de på apotek. Produktene er milde og gode, og

Ønsker alle en fin kveld, og håper alle har hatt en fin barnas dag!

1 kommentar:

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!