tirsdag 19. november 2013

Heldige vinnere

Da har jeg fått summet med etter uværet i helgen, som jo hadde et riktig så fint navn ;) SÅ i dag har jeg talt lodd for harde livet, og brukt random.org til å hjelpe meg å trekke de heldige vinnerne!


Den heldige vinneren av Bella the bunny ble Ingrids boble. Gratulerer så masse til deg! Send adressen din til lykkeligmedliten@gmail.com så får du snart premien din :)

Og den heldige vinneren av det søte skøyteparet fra Sylvanian ble Har en drøm. Gratulerer så masse til deg også. Send adressen din til lykkeligmedliten@gmail.com så får du snart premien din :)

Og til alle dere andre som ikke vant denne gangen - bli gjerne med i de andre konkurransene som pågår nå, og det kommer mange fine konkurranser nå fremover mot jul som dere kan prøve lykken i! Tvi tvi!

Ha en super tirsdag alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer til heldig vinnere :)
    og ha en god, god kveld Hilde!

    SvarSlett
  2. Hurra! Så flott premie å vinne :)
    Har sendt deg en mail
    - ingrid

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!