mandag 4. november 2013

Det mykeste babypleddet


For en litt siden, fikk jeg dette nydelige pleddet fra Elodie Details til min lille prinsesse. Det er så mykt og godt, at jeg skulle nesten ønske at jeg hadde en "ta og føle-på" funksjon her på bloggen!
Selv etter flere vask, er det fortsatt like mykt og deilig, og prinsessen får ikke nok av det. Hun elsker å ligge å kose på pleddet og leke, og når hun sover er det med i vogna!




Dette pleddet kommer i flere fine mønstre, så du kan velge og vrake. Når man har tatt på det, er det vanskelig å bare kjøpe ett.  Du kan se alle de fine pleddene her.

Elodie Details har også nettopp fått en ny og lekker hjemmeside! Her må du ta en titt, da de har så masse lekkert! De 2 nyeste linjene er Petit Royal og La Baroque, og er superfine! Du kan lese mer om de her.

Har du noen produkter fra Elodie Details?

2 kommentarer:

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!