tirsdag 12. november 2013

Det beste jeg vet



Noe av det aller, aller beste jeg vet er makroner! Jeg fikk selvfølgelig en god dose med herligheter da vi var i Frankrike tidligere i høst!

Men da min kjære kom hjem fra møte i Oslo i forrige uke, hadde han denne esken med godbiter hjem! En kjempekoselig overraskelse fra verdens snilleste, og makroner er jo bare toppen av lykke!!!

Og bare så det er sagt - makroner hjelper mot det meste, som f.eks. lange våkenetter, sliten mamma, de gir en ekstrem lykkefølelse, de piffer opp enhver dag, de gir deg overskudd, og jeg vet ikke hva ;)

Elsker du også makroner?

3 kommentarer:

  1. Makroner er vel mandler eller nøtter i så det har eg ikkje ete på 100 år ;)
    allergisk.
    Men kjekt at kakene kan gi så mykje lukke :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Elsker makroner! Den sprø overflaten, myke kjernen med deilig fyll mmmmm :) Drømmer ennå om makronbakeriet i Bordeaux som ble hyppig besøkt. Akkurat nå er makroner med salt karamell en favoritt.

    Ha en fin kveld!

    Monica i Tromsø

    SvarSlett
  3. så snill han er!:) Er nesten pinlig å si det, men jeg har aldri smakt makroner:p
    Kanskje jeg skal gi de et forsøk i helgen;)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!