søndag 10. november 2013

Den heldige vinneren av den fine tannbørsten


Det har vært så herlig med denne fine giveawayen! Jeg har kost meg med mange fine og nyttige tips til tannpussen, og syntes alle historiene dere har delt har vært så fine! Tusen takk alle sammen!

Jeg skulle gjerne gitt en tannbørste til hver og en av dere, men denne gangen er det bare en vinner! Jeg har som vanlig brukt random.org for å trekke vinneren, og denne gangen ble det denne kommentaren som stakk av med vinnerloddet:

Mitt beste tips for tannpuss er å innføre gode rutiner for puss morgen og kveld. Og selvfølgelig "Puss puss, så får du en suss" sangen med Flode.

Den lille datteren til en medarbeider syntes dette med at pappa som hadde en sjef som bestemte hva han skal gjøre på jobb var litt rart og lurte på hva en sjef egentlig var. Som pappaens sjef tenkte jeg at jenta ikke skulle synes sjefer var skumle og bestemte over pappaer, så jeg kjøpte en elektrisk barnetannbørste i førjulspresant til henne. Ifølge pappaen har det aldri vært pusset så mye tenner som den jula...

Da melder jeg meg på med 3 lodd i konkurransen og krysser fingre :)

Ha en finfin dag!

Klem fra Monica i Tromsø

HURRA!! Gratulerer så masse til deg Monica! Jeg sender deg mail i løpet av kvelden, slik at jeg får adressen din! Håper du blir fornøyd! Kjempekoselig at du vant, siden du har fulgt bloggen min så lenge, og stadig legger igjen koselige kommentarer!

Og til alle dere andre som ikke vant - bli gjerne med i Lamaze-giveawaen min, og titt innom litt senere i kveld, for da kommer det en ny giveaway siden jeg har fått hele 200 følgere på Facebook!

1 kommentar:

  1. Så gøy - og tusen takk :)

    Monica i Tromsø

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!