søndag 3. november 2013

De søteste uglene og giveaway!!

For ikke lenge siden fikk jeg den søteste pakken fra My Teddy med de søteste uglelekene til prinsessa!






Jeg fikk en aktivitetslege med fine farger og speil, en spilledåse og en aktivietsleke. Nydelige leker som er CE-merket. Prinsessa har lekt masse med de, og de er like fine etter å ha blitt brukt masse!





Vi fikk også disse fuine uglene til vogna, og de er bare supersøte!

Jeg har fått ugledilla etter å ha sett så masse fint på andre blogger, så mammaen falt også helt for disse søtnosene!

Håpe du har sett den fine giveawayen jeg har sammen med My Teddy, hvor du kan vinne et ugleteppe, en koseklut og en aktivitetsleke - farge velger vinneren.


For å bli med i konkuransen, må du klikke deg inn på konkurranseinnlegget her! Fristen er allerede 5.11.

Har du også ugledilla?

2 kommentarer:

  1. wæææ ulger! Har hatt ugledilla i over et år nå og det har vist ikke tenkt til å gå over med det første D jippi! Nydelig var de!

    SvarSlett
  2. Så skjønne :) Liker masse og håper :) Mvh. Linda Salvesen,salvesen.linda@hotmail.com

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!